شناسهٔ خبر: 47187698 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد

خانواده‌ های ایثارگران و جانبازان را نباید تنها بگذاریم

آیت الله حسینی با بیان اینکه امروز هم وظیفه داریم مشکلات خانواده بزرگ ایثارگری را در دستور کار قرار دهیم، گفت: نباید خانواده‌ های ایثارگران به خصوص جانبازان را تنها گذاشت

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» امروز (۲۲ اردیبهشت ماه) با حضور در منزل جانباز ۵۰ درصد اسماعیل پارسه از این رزمنده دیروز و جانباز امروز سرکشی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان اینکه استان ما در هشت سال دفاع مقدس در سطح اول حضور در میدان قرار داشت، اظهار کرد: تقدیم بیش از یک هزار و ۸۰۰ شهید همچنین هزاران جانباز و تعداد زیادی آزاده نشان‌دهنده ایثارگری و پایمردی جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه امروز هم وظیفه داریم مشکلات خانواده بزرگ ایثارگری را در دستور کار قرار دهیم یادآور شد: نباید خانواده‌های ایثارگران به خصوص جانبازان را تنها گذاشت نباید این قشر فداکار و شهدای زنده را با مشکلات و درد و رنج و آلامی که دارند تنها بگذاریم.

در این دیدار جانباز «اسماعیل پارسه» با بیان اینکه همچنان مدافع نظام ولایت و انقلاب هستیم اظهار کرد: حتی در بستر بیماری و مشکلات و عوارض ناشی از جانبازی نیز وضعیت کشور را رصد کرده و اگر قرار باشد دوباره برای جانفشانی آمادگی داریم.

وی با بیان اینکه نباید ولایت را تنها گذاشت یادآور شد: هر چه داریم به برکت حاکمیت ولایت مطلقه فقیه است و باید این سرمایه بزرگ و ارزشمند را همواره پشتیبان باشیم.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از جانباز اسماعیل پارسه با لوح تقدیر و یک جلد کلام الله مجید تجلیل کرد.

پایان پیام/82

نظر شما