شناسهٔ خبر: 47187367 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری بیش از هزار برنامه دینی و قرآنی از سوی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها

رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان گفت: تاکنون به همت دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های سراسر کشور، ۱۳۱۸ برنامه در قالب‌ها و موضوعات دینی و قرآنی متنوع طراحی و برگزار شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مرتضی فاضلی  رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان و دبیر پویش ملی در بهشت گفت: تاکنون به همت دفاتر نهاد در دانشگاه های سراسر کشور، ۱۳۱۸برنامه در قالب‌ها و موضوعات دینی و قرآنی متنوع طراحی و برگزار شده که نشان دهنده استقبال بسیار خوب دانشگاهیان از این پویش می باشد.

 رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با بیان اینکه برنامه‌ها و فعالیت‌های این پویش تا آخر خرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت، گفت: محورهای این پویش، عرصه‌ای را برای فعالان مجازی در دانشگاه های سراسر کشور فراهم نموده است تا عرضه توانمندی ها و فعالیت کنشگران مجازی را تسهیل نماید از این رو با استقبال  استادان، کارکنان، دانشجویان و عموم مخاطبان روبرو بوده به گونه ای که دانشگاه ها،  نهادها و سازمان های مرتبط حمایت مالی و معنوی خود را از این پویش اعلام نمودند.

دبیر پویش ملی در بهشت گفت: تمامی برنامه‌های ملی با محوریت جشنواره‌های قرآنی، مسابقات مجازی، مسابقات کتابخوانی، آموزش‌‎های مجازی، برنامه‌های مواسات و همدلی، تولیدات رسانه‌ای و هنری و کنشگری در فضای مجازی به صورت متمرکز و در سایت پویش به نشانی http://darbehesht.ecnahad.ir اطلاع‌رسانی می‌شوند.

وی افزود: برنامه‌های دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها علاوه بر سایت پویش، در صفحات استانی دفاتر  نهاد ، دانشگاه‌های مربوط و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی می‌شوند. لذا از عموم دانشجویان، جوانان و علاقمندان به مباحث قرآنی، فرهنگی و اجتماعی دعوت می شود در این پویش شرکت کرده و ضمن ارتقاء معرفت دینی و قرآنی خود از جوایز و هدایای ویژه این پویش از قبیل جایزه نقدی و کمک هزینه خرید لوازم دیجیتال بهره مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما