شناسهٔ خبر: 47185916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

صدای دخترکان مکتب سیدالشهدا را می‌شنوید؟/ تا زمان حضور آمریکا در منطقه این جنایات ادامه دارد

هسته بین‌الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی افغانستان را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هسته بین‌الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی افغانستان را محکوم کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: صدای دخترکان مکتب سیدالشهدا می‌شنوید؟ صدای ضجه های دردمند مادران کابل را و مگر تمام می‌شود این کابوس تکراری؛ جانِ مادر بلند شو، دخترکم بلند شو و افطار کن، با لب و دهان تشنه نخواب، عزیزکم بلند شو تا با هم دعا بخوانیم اللهم لک صمنا.

در ادامه آمده است: خواهران و برادران افغانم تسلیت، ما نیز همانند شما در این داغ گران گریستیم و دعا کردیم دیگر هیچگاه هیچ مادری در بین گل‌های پرپر شده‌ی کفن پوش به دنبال جگرگوشه‌اش نگردد و مگر کم دردی است داغ فرزند؟

در این بیانیه تصریح شده است: منطقه غرب آسیا مدت‌ها است هر روزش را با اخبار کشتار و حملات وحشیانه آغاز می‌کند و این خون‌های ریخته شده بهای زیاده‌خواهی و منفعت‌طلبی شیطان بزرگ و همدستان او است که وقیحانه اعتراف کرده‌اند که تکفیر را برای منافعشان به وجود آورده‌اند.

در ادامه اضافه شده است: این جنایات وحشیانه و ددمنشانه که هرازچندگاهی رخ می‌دهد، با هدف ایجاد ناامنی در راستای تکمیل نقشه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا برای غارت منابع خدادادی، استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعلی که تنها حق امتیاز بهره‌وری از آن خاص ملت افغانستان است و تثبیت جایگاه آمریکا در این کشور به بهانه برقراری امنیتی که خود برهم زننده آن است رخ می‌دهد.

 در این بیانیه ابراز شده است: امنیت یک کشور مرهون مجاهدت‌های قهرمانان و مردان میدان آن کشور است نه اجنبی‌هایی که چشم به مال و ناموس آن کشور دوخته‌اند. امنیت کالا و خدمت نیست که قابل خرید و فروش باشد؛ امنیت را جوانان و قهرمانان یک کشور خلق می‌کنند، نه کسانی که با قتل و غارت و تجاوز سعی در چپاول کشور دارند.

در ادامه عنوان شده است: خالقان امنیت افغانستان، شهدا و فرماندهان تیپ فاطمیون هستند که انتقام دلاوری‌هایشان در جنگ با داعش از دختران معصومشان در کابل گرفته شد؛ مگر آن رئیس‌جمهور ملعون و خبیث آمریکا اعتراف نکرد که داعش ساخته و پرداخته آمریکا است و با حمایت‌های مالی سعودی صهیونیستی ایجاد شده است پس چگونه از کشورهایی که قادر به برقراری امنیت خود نیستند و خود مولد تروریسم هستند، می‌توان انتظار امنیت آفرینی داشت؟!

در پایان این بیانیه تصریح شده است: تا هنگامی که وجود نحس آمریکا و متحدانش در منطقه از ریشه خشک نشود این جنایات سازمان یافته ادامه دارد و به زودی شاهد خواهیم بود که امنیت و آبادانی افغانستان با هشیاری و عزم راسخ جوانان غیور و قهرمان افغان رقم خواهد خورد. بار دیگر صمیمانه وقوع این حادثه‌ دردناک را به دولت و ملت افغانستان تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند منان برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت داریم.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ص/

نظر شما