شناسهٔ خبر: 47185736 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه ویدئو کنفرانس مدیران آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان بیان کرد:

رشد جذب و تبدیل وضعیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان خوزستان ستودنی است/ اولویت بخشی به سلامت دانش آموزان در برگزاری امتحانات پایانی/حمایت مجلس از اقدامات تحولی آموزش و پرورش

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات ارزنده مجموعه آموزش و پرورش استان در جذب نیروی انسانی؛ گفت: مجلس ضمن حمایت از اقدامات تحولی آموزش و پرورش؛ تاکید بر رعایت شیوه نامه بهداشتی در برگزاری امتحانات پایانی را مورد تاکید دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان؛ سید محمد مولوی؛ نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ظهر روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در جلسه وبینار با مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی از تمام ظرفیت های موجود در راستای حمایت از اقدامات و برنامه های تحولی مجموعه تعلیم و تربیت کشور و علی الخصوص اجرای سند تحول بنیادین حمایت می کند.


وی در ادامه با تاکید بر نقش و جایگاه نظام تعلیم و تربیت در توسعه پایدار کشور؛ خاطرنشان کرد: در حال حاضر حفظ آرامش و اطمینان بخشی به والدین می بایست در اولویت اقدامات آموزش و پرورش قرار گیرد تا امتحانات نهایی به خوبی برگزار شود. همچنین با توجه به شرایط کنونی آموزش و پرورش بیش از پیش به آرامش نیاز دارد و بر همین اساس افرادی که دلسوز هستند باید در راستای حفظ آرامش این نهاد تاثیرگذار گام بردارند.


مولوی اضافه کرد: حفظ سلامت دانش آموزان در برگزاری امتحانات پایانی نهم و دوازدهم می بایست به عنوان یک اولویت ویژه در دستور کار متولیان تعلیم و تربیت استان قرار گیرد.


نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: روند جذب و تبدیل وضعیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش خوزستان رشد فزاینده ای داشته است که نشان از همکاری و تعامل تنگاتنگ مجلس و وزارت آموزش و پرورش در حوزه نیروی انسانی استان خوزستان دارد. این روند با تلاش و جدیت همکاران به همین شکل ادامه خواهد داشت تا به زودی چالش کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان مرتفع شود.

نظر شما