شناسهٔ خبر: 47185498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان خبر داد

بارگیری بزرگ‌ترین محموله قیر صادراتی کشور در بندر امام

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از بارگیری بزرگ‌ترین محموله قیر صادراتی کشور به میزان ۴۴ هزار تن خبر داد و گفت: این محموله با هدف ارسال به بازارهای جهانی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) بارگیری شده است.

صاحب‌خبر -

عادل دریس از بارگیری بزرگ‌ترین محموله قیر صادراتی کشور به میزان ۴۴ هزار تن خبر داد و اظهار کرد: این محموله با استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته در پایانه‌های اختصاصی تخلیه و بارگیری فرآورده‌های نفتی این مجتمع بزرگ بندری بارگیری شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان، وی افزود: برنامه‌ریزی دقیق و اعمال نظارت لازم از سوی نیروهای عملیاتی مجرب در حوزه‌های بندری و دریایی در بارگیری این محموله صورت گرفته است.

دریس گفت: هماهنگی مطلوب با صاحب کالا، موجب شده که عملیات پهلودهی این کشتی و بارگیری این محموله بزرگ قیر در شرایط و سرعت مطلوبی انجام و رکورد عملیاتی قابل قبولی در زمینه بارگیری این نوع محمولات به ثبت برسد.

وی افزود: به دنبال برخورداری مجتمع بندری امام خمینی(ره) از زیرساخت، امکانات و تجهیزات مناسب برای بارگیری و تخلیه انواع فرآورده‌های نفتی، بازرگانان و صاحبان کالای مختلفی از امکانات این بندر به عنوان مبدأ حمل دریایی کالاهای خود بهره می‌برند.

انتهای پیام

نظر شما