شناسهٔ خبر: 47184062 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اسرائیل کانون جهل است/ آزادمردان در مقابل تروریست‌ها ایستادگی می‌کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه اسرائیل و داعش کانون جهل هستند که با حمله به مسجد و مدرسه این موضوع را بیش از پیش ثابت کردند گفت: امروز آزادمردان جبهه مقاومت در مقابل تروریست‌ها ایستاده‌اند و در این راه ثابت‌قدم هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله سید حسن فاضلیان ظهر امروز در تجمع مردم همدان در حمایت از مردم فلسطین و افغانستان در مقابل تروریست‌ها اظهار کرد: حملات دشمنان به مردم مظلوم فلسطین و افغانستان طی روزهای اخیر به این معناست که مردم آگاه باشید دشمنان ما با علم و دین مخالف هستند، آنجا که مسجد محل سجده مسلمانان را نشانه می‌گیرند.

 وی با محکومیت کشتار کودکان بیگناه و دختران مظلوم، خطاب به دشمنان اسلام و مسلمین  گفت: ای نامردها، ای بی‌انصاف‌ها! شما اگر چناچه مرد میدان هستید که نیستید با مردان جنگی وارد کارزار شوید، مردان میدان ما سلیمانی‌‌ها هستند که با شما مواجه شوند و شما را به درک واصل کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب فرمودند این عجز و ذلت و خواری دشمنان است که بچه‌های دبستانی بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند خطاب به تروریست‌ها افزود: چرا محل درس و علم را بمباران می‌کنید؟ شما کانون جهل و حماقت هستید.

وی خطاب به صهیونیست‌ها با تاکید بر اینکه شما با حمله به مساجد هویت پست خود را آشکار کردید افزود: همه دنیا فهمیدند شما چه جاهلانی هستید و امروز همه آزادمردان در جبهه مقاومت در مقابل شما ایستاده‌اند و روزگار نابودی شما را به زودی مشاهده خواهیم کرد.

فاضلیان ضمن تشکر از تجمع‌کنندگان که همدردی و پشتیبانی از مردم مظلوم را ابراز داشتند گفت: در این حرکت یک بار دیگر به فرمان رسول‌الله عمل کردیم و ندای مظلومیت مدرسه‌ای در کابل و شهدای مسجدالاقصی را به گوش جان شنیدیم و قلبا از اقدام دشمنان اظهار تنفر و انزجار کردیم که از این بابت خدا را شاکریم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه انشاءالله موشک‌‌های قدسیان عزیز بیشتر و بیشتر بر سر تل‌آویو، حیفا و اسراییل فرو خواهد ریخت افزود: همانطور که امام(ره) و مقام معظم رهبری فرمودند، اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

نظر شما