شناسهٔ خبر: 47183547 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

اتصال بیش از 156 خانوار روستایی در کهگیلویه به اینترنت پرسرعت | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با راه اندازی یک سایت مخابراتی در شهرستان کهگیلویه، 554 نفر تحت پوشش خدمات اینترنت پرسرعت قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، سید امیررضا عابدینی تصریح کرد: سایت ارتباطی روستای دره لبک که توسط اپراتور دوم تلفن همراه در شهرستان کهگیلویه راه اندازی شد، چهار روستا را تحت پوشش خدمات ارتباطی قرار داد و تعداد 156 خانوار روستایی با جمعیت بیش از 554 نفر از خدمات باکیفیت صوت و اینترنت همراه برخوردار شدند.

سرپرست اداره کل ارتباطات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح اتصال روستاهای بالای بیست خانوار به شبکه ملی اطلاعات اظهار کرد: این دوازدهمین ایستگاه مخابراتی است که از ابتدای امسال در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود.

وی افزود: با راه اندازی این 12 سایت ارتباطی، تنها در بهار 1400 بیش از 973 خانوار با جمعیتی بالغ بر 3868 نفر در 39 روستای استان به اینترنت پر سرعت نسل سوم و چهارم دسترسی پیدا کرده اند و امید است تا پایان بهار با تامین تجهیزات اپراتور اول جهت ارتقا ایستگاه‌های موجود و راه اندازی ایستگاه های پیش بینی شده اپراتور دوم ، روستای بالای بیست خانوار محروم از اینترنت پر سرعت نداشته باشیم.

نظر شما