شناسهٔ خبر: 47182267 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان:

راه‌ها و ابنیه‌ فنی استان سمنان ۲۱۵ میلیارد ریال خسارت دیدند

سمنان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان درباره سیل هفته گذشته و راه های مواصلاتی استان، گفت: راه‌ها و ابنیه‌ فنی ۲۱۵ میلیارد ریال خسارت دیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی در جمع خبرنگاران همزمان با ظهر چهارشنبه به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ی استان سمنان از برآورد خسارت ۲۱۵ میلیارد ریالی سیلاب‌هایی اخیر به راه و ابنیه فنی محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل خبر داد و بیان کرد: خسارت عمدتاً به راه‌ها و ابنیه فنی شهرستان‌های سرخه، گرمسار و دامغان وارد شد.

وی با اشاره به آنکه وقوع سیلاب به ۱۳۲ دستگاه ابنیه فنی در حوزه محورهای استان سمنان صدمه وارد کرد، گفت: با همت نیروهای راهداری و بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات و مشارکت سایر دستگاه‌های امدادی عملیات امداد رسانی و پاکسازی رسوبات و گل و لای از سطح محورها در اسرع وقت انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان سمنان ادامه داد: وقوع بارش طی چند روز متوالی در حوزه دامغان منجر به ورود گل‌ولای به سطح راه، تخریب دریواسیون ها و جسم راه، تخریب شانه راه، تخریب رادیه و برید و آسیب به ۹۳ دستگاه ابنیه فنی در محور دامغان - جندق و معلمان – طرود شد که میزان خسارات وارده در این شهرستان حدود ۱۹۹ میلیارد ریال برآورد می‌گردد.

منصور کیایی ادامه داد: در حوزه شهرستان‌های گرمسار و آرادان وقوع سیلاب باعث ورود لای به سطح راه و تخریب دریواسیون در محور آرادان سرخه محدوده سید آباد، تخریب شانه راه و بروز خسارت به ۳۶ دستگاه ابنیه فنی گردید که مقدار خسارات وارده در حدود ۱۱ میلیارد ریال برآورد می‌گردد.

وی با اشاره به برآورد خسارت ۵ میلیارد ریالی در سرخه گفت: سیل باعث آب شستگی شانه و تخریب محورهای روستایی اسد آباد-نظامین و محور روستایی جمشید آباد-ایج-امام زاده عبدالله و جوین گردید.

نظر شما