شناسهٔ خبر: 47178816 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حاشیه‌های روز دوم ثبت نام ریاست جمهوری؛

قشون‌کِشی احمدی‌نژاد به وزارت کشور/ ثبت‌نام خانوادگی عروس و داماد برای ریاست جمهوری/ بهروز وثوقی هم ثبت‌نام کرد + فیلم

دومین روز از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با حواشی و اتفاقات خاصی همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات ۱۴۰۰ هم مانند هر انتخابات دیگری پر از اتفاقات حاشیه‌ای است؛ برای مثال هنوز هم وقتی که زمان ثبت نام نامزد‌های داوطلب ریاست جمهوری می‌رسد ستاد انتخابات وزارت کشور شاهد افرادی است که شاید صِرف بخاطر پرکردن زمان و یا تفریح آمده اند تا نام خود را برای انتخابات بنویسند، اگرچه که مصوبه شورای نگهبان باعث شد که تعداد این افراد از هر ساله کم‌تر باشد، اما باز هم برخی ها مسیرشان به خیابان فاطمی خورده و آمده بودند تا سوژه خبری رسانه ها را تکمیل کنند.

از حاشیه های روز نخست ثبت نام مثل دختر موتور سوار و پیرمرد کفن‌پوش که برای ثبت نام به وزارت کشور آمده بودند که بگذریم؛ روز دوم ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم هم حاشیه‌های جالبی داشت. 

قشون‌کشی محمود و یاران

ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه بود که محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور پیشین کشورمان برای ثبت نام وارد وزارت کشور شد، البته با تعداد چشمگیری از دوستان و همراهانش، تعدادی از طرفداران او نیز در بیرون وزارت کشور تجمع کرده بودند و شعار حمایت سر می دادند.

احمدی نژاد ساعات ابتدایی صبح امروز در محل زندگی خود میان تعدادی از همراهان حضور یافت و از مهم بودن روز ثبت نامش در انتخابات سخن گفت. پیش از حضور رئیس جمهور پیشین در تالار وزارت کشور شماری از طرفداران داوطلبی محمود احمدی نژاد مقابل تالار بزرگ وزارت کشور تجمع کرده بودند که از سوی نیروی انتظامی مستقر به آرامی متفرق شدند.

قشون‌کِشی احمدی‌نژاد به وزارت کشور/ ثبت‌نام خانوادگی عروس و داماد برای ریاست جمهوری/ ماه عسل پاستور

احمدی‌نژاد برخلاف اعلام وزارت کشور مبنی بر همراهی داوطلب از سوی یک نفر به دلیل شرایط کرونایی با تعداد بالایی از همراهان وارد محل ثبت نام در وزارت کشور شد و طرفدارانش پشت در ماندند و او برای ابراز علاقه به آنها از دیوار وزارتخانه بالا رفت.

<div id="video-display-embed-code_13950715"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7755158/13950715?width=400&height=300"></script></div>

ثبت‌نام خانوادگی عروس و داماد برای ریاست جمهوری

در میان هیاهوی احمدی‌نژاد برای ثبت نام ریاست جمهوری، در گوشه ای از وزات کشور نکته جالبی رقم خورد که آن هم حضور یک عروس و داماد برای ثبت نام بود؛ عروس و دامادی که آمده بودند تا باهم به ماه عسل پاستور بروند.

قشون‌کِشی احمدی‌نژاد به وزارت کشور/ ثبت‌نام خانوادگی عروس و داماد برای ریاست جمهوری/ ماه عسل پاستور

علی رنجبر فرزند شهید دفاع مقدس از نخستین شهروندان عادی و ثبت نامی‌های متفاوتی بود که در تالار وزارت کشور دلیل حضور خود در انتخابات را مبارزه با بی‌عدالتی و سوء استفاده در کشور اعلام کرد. شهروند دیگری اولویت دولت آینده خود را حمایت مردم، برای مردم در کنار مردم اعلام کرد و گفت رئیس جمهور باید مسئولیت پذیر باشد.

قشون‌کِشی احمدی‌نژاد به وزارت کشور/ ثبت‌نام خانوادگی عروس و داماد برای ریاست جمهوری/ ماه عسل پاستور

بهروز وثوقی هم ثبت‌نام کرد

بهروز وثوقی راد، لیدر فوتبال و متخصص آرایشگری هم برای ثبت نام وارد وزارت کشور شد؛ بهروز وثوقی پای ثابت همه انتخابات های ریاست جمهوری در دوره های اخیر بوده است.

قشون‌کِشی احمدی‌نژاد به وزارت کشور/ ثبت‌نام خانوادگی عروس و داماد برای ریاست جمهوری/ بهروز وثوقی هم ثبت‌نام کرد

<div id="video-display-embed-code_13953010"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7755158/13953010?width=400&height=300"></script></div>

داوطلبی که برای مبارزه با فساد آمد!

یکی از داوطلبان ثبت نام ریاست جمهوری سیزدهم هم با شعار مبارزه با فساد در گروه احیای جمهوریت وارد میدان شد و ثب نام کرد.

قشون‌کِشی احمدی‌نژاد به وزارت کشور/ ثبت‌نام خانوادگی عروس و داماد برای ریاست جمهوری/ بهروز وثوقی هم ثبت‌نام کرد

خانم دیگری که خود را عضو هیات علمی وزارت بهداشت معرفی کرد، از اعلام سن خود امتناع و هدفش را احقاق حقوق زنان و رفع تبعیض زنان در ادارات دولتی اعلام کرد و ثبت نامش را انجام داد.

قشون‌کِشی احمدی‌نژاد به وزارت کشور/ ثبت‌نام خانوادگی عروس و داماد برای ریاست جمهوری/ بهروز وثوقی هم ثبت‌نام کرد + فیلم

داوطلبی هم با سربند سبز در تالار وزارت کشور حضور یافت و هدف خود را از این حضور مبارزه با ظلم و دزدی اعلام کرد و گفت اگر رای بیاورم ریشه ظلم را کور می کنم.

<div id="video-display-embed-code_13953011"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7755158/13953011?width=400&height=300"></script></div>

دکتر پروین سلطانی تحصیل کرده آمریکا و متخصص پوست و مو هم از دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در ستاد انتخابات وزارت کشور بود که با شناسنامه ای در دست ثبت نام خود را انجام داد. 

انتهای پیام/

نظر شما