شناسهٔ خبر: 47170268 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور:

اعتراض اخیر تعدادی از بازیکنان تراکتور نمک نشناسی است

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور درباره اعتراض اخیر بازیکنان این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس الیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به اعتراض بازیکنان این تیم و انتشار استوری مشترک در فضای مجازی، بیان داشت: باشگاه تراکتور به تمامی تعهدات خود درخصوص قرارداد بازیکنان عمل کرده و اقداماتی از این نظیر از طرف برخی از افراد خارج از باشگاه و با هدف ایجاد حاشیه و کمرنگ کردن دستاورد‌ها و موفقیت‌های اخیر صورت گرفته است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور در ادامه خاطرنشان کرد: میانگین پرداختی به بازیکنان ۶۰ الی ۷۰ درصد است، این در حالی است که تیم تهرانی صدرنشین لیگ برتر، اخیراً میزان پرداختی خود را به ۴۰ درصد رسانده است.

الیاسی با تاکید بر اینکه باشگاه قاطعانه با این اقدام بازیکنان برخورد خواهد کرد، افزود: این باشگاه با سرمایه و اعتبار بخش خصوصی در عرصه ملی و بین المللی آبروداری کرده است. اجازه نمی‌دهیم عده‌ای که با تحریک برخی از افراد حاشیه درست می‌کنند، با احساسات میلیون‌ها هوادار بازی کنند و قطعا کمیته انضباطی باشگاه در اسرع وقت نسبت به بررسی موضوع اقدام خواهد کرد.

عباس الیاسی خاطرنشان کرد: همانگونه که بار‌ها اعلام کرده‌ایم هیچ اسمی بزرگتر از تراکتور نیست. آقایان باید خجالت زده باشند که مالک باشگاه در چنین وضعیت اقتصادی به تعهدات خود پایبند بوده و حتی با درخواست افزایش مبلغ قرارداد چندین بازیکن که قرارداد بلند مدت داشتند، موافقت نموده است. حالا به جای قدردانی، اعتراض کرده و تیم را به حاشیه می‌برند.

او اضافه کرد: مالک باشگاه می‌توانست براساس قانون و طبق قرارداد تا پایان مدت قرارداد سه، چهار ساله این بازیکنان، همان مبالغ توافق شده اولیه را پرداخت کند، اما برای بالا بردن روحیه و انگیزه بازیکنان، با افزایش چند برابری مبلغ قرارداد آن‌ها موافقت کرد و آقایان اینگونه جواب محبت مالک باشگاه را دادند، این اقدام مصداق بارز نمک نشناسی است.

عباس الیاسی همچنین از استعفای مدیر عامل و چند عضو هیئت مدیره باشگاه خبر داد و بیان داشت: این نفرات به عنوان تیم اقتصادی وارد بدنه باشگاه شده بودند که پس از ناتوانی در اجرای برنامه‌ها، استعفا کردند و طی روز‌های آینده اعضای جدید هیئت مدیره و مدیرعامل معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما