شناسهٔ خبر: 47161688 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران؛

نماز عید فطر در امامزادگان مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه می‌شود

حجت الاسلام حیدری جناسمی از برگزاری نماز عید سعید فطر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران با رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» امروز(21اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه طرح ضیافت الهی از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و با اقامه نماز عید سعید فطر به کار خود پایان می دهد، اظهار کرد: امسال به جهت تداوم حضور کرونا، مراسم های ویژه شب های ماه رمضان و همچنین لیالی قدر به صورت محدود با رعایت توصیه‌های بهداشتی در فضای باز آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در ادامه از برگزاری نماز عید سعید فطر به شکرانه بندگی در ماه رمضان در آستان مقدس امامزادگان، بقاع متبرکه و سایر اماکن مذهبی استان خبر داد و گفت: مقرر شده نماز عید فطر با حفظ فاصله‌گذاری و  حتی المقدور در فضای باز اماکن مذهبی برگزار شود.

 

حجت الاسلام حیدری جناسمی از مردم مومن و روزه دار استان ولایت مدار و علوی تبار مازندران خواست حین حضور در اماکن مذهبی استان برای اقامه نماز عید فطر برای حفظ سلامت خود و دیگران فاصله گذاری فیزیکی و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند و حتما ماسک زده و مهر نماز و زیرانداز شخصی به همراه داشته باشند.

 

وی از ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی درراستای ضدعفونی اماکن مذهبی و امامزادگان و بقاع متبرکه استان به هیأت‌های امنا و خادمین بقاع متبرکه خبر داد و افزود:تلاش داریم پیش از برگزاری نماز عید سعید فطر محوطه بقاع متبرکه به صورت کامل ضدعفونی شود.

 

حجت الاسلام حیدری جناسمی با بیان اینکه شبستان تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران در روز عید فطر به روی محبین ائمه اطهار(ع) و دلدادگان به خاندان پاک نوبت، باز می باشد، تاکید کرد: زائران حین تشرف به امامزادگان استان حتما از ماسک بهداشتی استفاده نمایند.

 

به گزارش شبستان ، طبق تقویم رسمی  جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه این هفته برابر ۲۳ اردیبهشت ماه جاری عید فطر است .

پایان پیام/286

نظر شما