شناسهٔ خبر: 47159761 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از رئیس جمعیت هلال احمر این شهرستان تجلیل کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شوش در این دیدار به محورهای اصلی فعالیت جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: حمایت از آسیب دیدگان نظامی و غیر نظامی،آمادگی در برابر سوانح،پاسخ گویی به سوانح،کمک به بهبود بهداشت و سلامت جامعه،گسترش اصول هفتگانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر و آموزش پرسنل ادارات در مقابل زلزله و سیل احتمالی و ... محورهای اصلی فعالیت جمعیت هلال احمر محسوب می شوند.

لیلا سادات جادران افزود: جمعیت هلال احمر غیر دولتی است و ردیف بودجه ای از طرف دولت دریافت نمی کند و با حمایت خیرین و خودگردانی ها تأمین می شود و با شیوع ویروس منحوس کرونا این خودگردانی ها راکد مانده ولی ما فعالیت خود را بیشتر به فضای مجازی انتقال داده ایم.

در ادامه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش گفت: در نظر داریم با جمعیت هلال احمر تفاهم نامه ای را امضا کنیم که این جمعیت آموزش های لازم را در راستای پیشگیری از سیل و زلزله و دیگر مخاطرات طبیعی به هنرمندان آموزش دهد و در مقابل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعزام مربیان به جمعیت هلال احمر، رشته های مختلف هنری و فرهنگی را به جوانان،امدادگران و ... که به رشته های فرهنگی و هنری علاقه  دارند،آموزش دهند.

مهدی عارف در پایان با اهدا یک جلد کتاب و دسته گل به رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر از وی تجلیل کرد.

نظر شما