شناسهٔ خبر: 47144663 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرعامل کارگزاری بانک سامان:

پایان خوش مذاکرات وین بر بازار سرمایه تاثیر بسیار مثبتی دارد

مهرآور، مدیرعامل کارگزاری بانک سامان گفت: با حل و فصل مسایل موجود در مذاکرات، قیمت تمام شده جا به جایی پول و محصولات به شدت کاهش پیدا می کند و مراودات بین المللی راحت‌تر انجام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، حمیدرضا مهرآور، مدیرعامل کارگزاری بانک سامان، به تاثیر مذاکرات وین بر بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: پایان خوش این مذاکرات بر اقتصاد و بازار سرمایه تاثیر بسیار مثبتی دارد. با حل و فصل مسایل موجود در این مذاکرات، قیمت تمام شده جا به جایی پول و محصولات به شدت کاهش پیدا می کند و مراودات بین المللی راحت‌تر انجام می شود.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی منابعی که در خارج از کشور وجود دارد، به کشور برگردانده و فضای اقتصادی کشور مساعد می شود، افزود: البته در نظر داشته باشید که در این راستا باید تمهیداتی در زمینه FATF نیز اندیشیده شود، تا به تسهیل مروادات بین المللی منجر شود.

مدیرعامل کارگزاری بانک سامان خروج از این مذاکرات را نیز عامل رشد بازار سرمایه دانست و افزود: طبیعتا ترک این مذاکرات از سوی طرفین سطح انتظارات تورمی را افزایش می دهد و در نتیجه مجددا شاهد افزایش قیمت ها در بازار سهام خواهیم بود.

نظر شما