شناسهٔ خبر: 47142034 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با شکایت آیندگان هرمزگان موافقت کرد

بندرعباس- ایرنا- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور پس از بررسی‌های صورت گرفته با شکایت باشگاه آیندگان هرمزگان نماینده فوتسال استان از تیم سفیر گفتمان تهران مبنی بر استفاده از بازیکن غیرمجاز موافقت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از باشگاه ایندگان هرمزگان، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی‌های بعمل آمده، در مجموع بازی رفت و برگشت تیم سفیر گفتمان تهران در مسابقه‌های مرحله اول لیگ دسته اول فوتسال در برابر ایندگان هرمزگان را بازنده اعلام کرد.
بر اساس رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم فوتسال آیندگان هرمزگان در گروه سوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور، ۲۰ امتیازی شد. 
 تیم فوتسال آیندگان هرمزگان ۲۵ فروردین ماه امسال در جریان رقابت‌های هفته ششم دور برگشت لیگ دسته اول فوتسال کشور مقابل تیم سفیر گفتمان تهران به نتیجه  پنچ بر یک دست یافت اما پس از متوجه شدن از بازیکن غیرمجاز در تیم حریف شکایت خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور اعلام کردند.
 همچنین پس از شکایت باشگاه آیندگان نماینده فوتسال هرمزگان، تیم‌های شاهین کرمانشاه و اسپیناس زنجان  حاضر در گروه سوم نیز شکایت خود را تقدیم کمیته انضباطی کرده بودند که نتیجه بازی های دور برگشت تیم های نامبرده نیز سه بر صفر به سود آن ها اعلام شد.
در حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم سفیر گفتمان تهران علاوه بر موارد یاد شده به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال نیز جریمه کرده است.
آیندگان هرمزگان پس از صدرنشینی در گروه سوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور، خود را به عنوان اولین تیم صعود کننده به دور نهایی این رقابت ها معرفی کرد.
با توجه به این رای از گروه سوم ، تیم سفیر گفتمان به همراه مبل کریمی البرز به لیگ دسته دوم سقوط کرد.
تیم آیندگان هرمزگان در گروه سوم با تیم‌های ایرالکو اراک، اسپیناس زنجان، مبل کریمی البرز، سفیر گفتمان تهران و شاهین کرمانشاه هم گروه است.  
لیگ دسته اول فوتسال کشور با حضور ۲۶ تیم در چهار گروه پیگیری می‌شود و از هر گروه ۲ تیم جواز حضور در مرحله بعد را کسب می‌کنند. 
مرحله نخست این رقابت‌ها ٢٧ اردیبهشت ماه سال آینده به پایان می‌رسد.  
مرحله دوم این رقابت ها در ۲ گروه چهار تیمی برگزار خواهدشد و در نهایت از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

نظر شما