شناسهٔ خبر: 47132029 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

درگیری های شدید بین فلسطینی ها و اسرائیلی ها در مسجدالاقصی/ حمله به محله شیخ جراح در قدس

صاحب‌خبر -

شفقنا- در پی ورود شهرک نشینان صهیونیستی به محوطه های مسجدالاقصی، درگیری های شدیدی بین صهیونیست ها و فلسطینی ها در این مکان مقدس رخ داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از معا، درگیری ها پس از آن رخ داد که شمار زیادی از شهرک نشین های صهیونیستی به زور وارد محوطه های مسجدالاقصی شدند.

خبرنگار المیادین در قدس اشغالی گزارش داد: شمار زیادی از نمازگزاران فلسطینی در محوطه های مسجدالاقصی تجمع کرده اند تا از ورود شهرک نشین های صهیونیستی به این مکان مقدس جلوگیری کنند.

همین شبکه افزود: نیروهای رژیم صهیونیستی اقدام به شلیک گاز اشک آور ، گلوله های پلاستیکی و بمب های صوتی د مسجدالاقصی کرد.

براساس این گزارش، هم اکنون درگیری های شدیدی بین فلسطینی ها و شهرک نشینان صهیونیستی که وارد مسجدالاقصی شده اند، رخ داده است. جوانان فلسطینی تلاش می کنند از ورود اسرائیلی ها به محوطه های مسجدالاقصی جلوگیری کنند.

از سوی دیگر منابع خبری از وقوع درگیری های شدید در محله شیخ جراح در قدس در پی هجوم شهرک نشینان به این محله و تلاش برای ورود به ان خبر دادند.

خبرگزاری فلسطینی معا گزارش داد:نیروهای اسرائیلی بامداد امروز (دوشنبه) به شماری از ساکنان شهر قدس که به سمت محله شیخ جراح می رفتند، حمله کردند و در پی  درگیری های بین فلسطینی ها و شهرک نشینان صهیونیستی در این محله، پلیس اسرائیل اقدام به شلیک گاز اشک آور، گلوله های پلاستیکی و بمب های صوتی کرده است.

جوانان فلسطینی اقدام به بستن ورودی های اصلی محله شیخ جرح با سنگ و دیگر وسایل کردند.

 

نظر شما