شناسهٔ خبر: 47125869 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

تساوی مدعیان در نقش‌جهان؛ دیدار بزرگ برنده نداشت

تهران- ایرنا- دیدار حساس تیم‌های مدعی سپاهان اصفهان و پرسپولیس با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ امشب (یکشنبه) در حساسترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر، سپاهان در ورزشگاه نقش جهان  اصفهان به مصاف پرسپولیس رفت که این دیدار تماشایی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پیش از آغاز این دیدار، سپاهان در صدر جدول قرار داشت و پرسپولیس نیز در رتبه دوم است و همین امر در کنار حساسیت‌های همیشگی تقابل‌های این تیم‌ها، موجب اهمیت بالای جدال امشب شده بود.

قضاوت این بازی را، «بیژن حیدری» با کمک‌های «سعید علی‌نژادیان» و «فرهاد مروجی» برعهده داشت.

سپاهان که از امتیاز میزبانی سود می‌بردند، دیدار را تهاجمی آغاز کرده و با استفاده از جناحین در تلاش برای رسیدن به محوطه جریمه حریف بود.

بازیکنان باتجربه پرسپولیس هم با گرفتن سرعت بازی در اندیشه طراحی حملات بودند.

بتدریج بازیکنان میهمان بر روند بازی مسلط شدند و در دقیقه ۲۱ حرکت هماهنگ «وحید امیری» و «امید عالیشاه» موجب شد تا «احسان پهلوان» در موقعیتی مناسب قرار بگیرد اما این بازیکن قدر موقعیت را ندانست.

در دقیقه ۲۹ «امید عالیشاه» بازیکن باتجربه پرسپولیس که عملکرد خوبی در هفته های اخیر داشت به دلیل مصدومیت جای خود را به «عیسی آل‌کثیر» داد.

در دقیقه ۳۳ «مهدی ترابی» با حرکتی انفرادی و پاسی در عمق، توپ را به پهلوان رساند اما او در برخورد با «پیام نیازمند» نتوانست  گلزنی کند.

سه دقیقه پس از آن، نیازمند با ۲ واکنش متوالی مانع از گلزنی مهاجمان میهمان شد و بلافاصله سپاهان در ضد حمله فرصت خوبی برای گلزنی داشت که «احسان حاج‌صفی» این موقعیت طلایی را هدر داد.

در نهایت نیمه نخست این دیدار تماشایی با تساوی بدون گل همراه شد.

در ابتدای نیمه دوم، خطاهای متعدد در میانه میدان موجب شد تا بازی ریتم خود را از دست بدهد.

در دقیقه ۵۴ کرنر ارسالی «مهدی ترابی» در یک رفت و برگشت به «عیسی آل‌کثیر» رسید و مهاجم پرسپولیس به خوبی توپ را به تور دروازه سپاهان چسباند تا گل نخست رقم بخورد.

سپس میهمان عقب‌نشینی کرد و سپاهان نیز برای جبران مافات، حملاتش را آغاز کرد.

در دقیقه ۶۵ اشتباه عجیب «حامد لک»، سپاهان را در آستانه گلزنی قرار داد که «حسن کنعانی‌زادگان» دروازه پرسپولیس را نجات داد.

عقب‌نشینی پرسپولیس و حملات میزبان در دقیقه ۸۷ جواب داد و ضربه «محمد محبی» پس از برخورد به مدافعان پرسپولیس تبدیل به گل شد تا کار به تساوی بکشد.

با این تساوی، سپاهان با ۴۵ امتیاز از ۲۲ بازی به صدرنشینی ادامه داد و پرسپولیس با ۴۲ امتیاز از ۲۱ دیدار در رتبه دوم باقی ماند.

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر(محمد منصوری)، امید نورافکن، سید محمد کریمی(جلال علی‌محمدی)، سروش رفیعی، احسان حاج‌صفی(یاسین سلمانی)، سیدمحمدرضا حسینی(کی‌روش استنلی)، محمد محبی و سجاد شهباززاده

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان(فرشاد فرجی)، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی(میلاد سرلک)، امید عالیشاه (عیسی آل‌کثیر) و شهریار مغانلو

نظر شما