شناسهٔ خبر: 47125219 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندارگناوه: کنترل گروه‌های شغلی ۱ و ۲ تشدید شود

گناوه - ایرنا - فرماندارگناوه گفت: بنا به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، باتوجه به تغییر رنگ این شهرستان از قرمز به نارنجی، نظارت و کنترل برگروه‌های شغلی یک و ۲ باید تشدید شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، غلامرضا مهرجو روز یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان گناوه افزود: براین اساس مبادی ورودی شهر از بعد از ظهر روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه جاری تا شنبه هفته آینده بسته می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین کنترل شناورهای ورودی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به خصوص از مبدا دبی که با کارگران هندی در ارتباط هستند از سوی پایگاه دریابانی و اداره بندر ودریانوردی انجام شود.

فرماندار گناوه گفت: افزایش مکان مناسب و مجهز  به وسایل سرمایشی برای تزریق واکسن کرونا به گروه‌های خاص در برنامه کاری قرار گیرد.

وی اظهارداشت: تاکنون یک مرکز تجمیعی برای تزریق واکسن کرونا در سالن اداره ورزش و جوانان  شهرستان گناوه فعال شده است و همچنین یک مرکز دیگر نیز در حسینیه امیرالمومنین (ع) شهر  به زودی شروع به فعالیت می‌کند.

مهرجو خاطرنشان کرد: همشهریان  همچنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و  پرهیز از  حضور یا برگزاری در تجمع‌های غیرضروری ، کادر درمان و حوزه سلامت شهرستان را در کنترل و مهار شیوع بیشتر ویروس کرونا یاری کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و در رنگ بندی جدید از قرمز به نارنجی تغییر کرده است.

نظر شما