شناسهٔ خبر: 47124812 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سپاهان صدرنشینی را به پرسپولیس نداد/ شاگردان گل محمدی با تساوی به استقبال دربی رفتند

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰:۳۰ یکشنبه ۱۹ اردیبهشت تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰:۳۰ یکشنبه ۱۹ اردیبهشت تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان پرسپولیس بود.

دو تیم در ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند درحالی و به محک زدن هم پرداختند و شاهد بازی پربرخوردی بودیم؛ ولی رفته رفته پرسپولیس جریان بازی را در اختیار گرفت و موقعیت‌هایی هم به دست آورد.

در ادامه‌ هرچند سپاهان هم چند موقعیت گل به دست آورد ولی بازهم حملات پرسپولیس بیشتر بود و پرسپولیس مالکیت گلی بیشتری داشت؛ موقعیت‌هایی هم که به دست آورد با بی‌دقتی بازیکنان و دفاع بازیکنان سپاهان راهی به دروازه نبرد.

تا پایان نیمه‌ اول بازهم پرسپولیس برتری نسبی داشت و موقعیت‌های گل بیشتری به دست آورد و بازهم بازی پربرخوردی را هر دو تیم انجام دادند که همین موضوع ۴ کارت زرد را از سوی داور برای هر دو تیم را به همراه داشت؛ در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

بازی را در نیمه دوم شاگردان نویدکیا هجومی‌تر آغاز کردند و موقعیت‌هایی هم داشتند که نتوانستند استفاده کنند؛ در ابتدای این نیمه هم بازی پربرخورد پیگیری شد و چند بار توسط داور متوقف شد؛ این حال پرسپولیس هم حملاتی روی دروازه سپاهان داشت که بالاخره در دقیقه ۵۳ آل‌کثیر موفق به بازگشایی دروازه سپاهان شد.

در ادامه سپاهان با تمام قوا حمله کرد ولی پرسپولیس که در پی حفظ نتیجه بازی بود مانع بازگشایی دروازه خود شد؛ بازهم سپاهانی‌ها به حملات خود ادامه دادند تا در نهایت در دقیقه ۸۷ با گل محبی توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

تا پایان بازی هر دو تیم برای گشودن دروازه تیم مقابل تلاش کردند ولی موقعیت‌ها از دست رفت تا امتیازات این بازی بین هر دو مدعی قهرمانی تقسیم شود و بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

ترکیب سپاهان:

سید پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، سید محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده، محمد محبی، سید محمد کریمی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج‌صفی، گئورگی ولسیانی و سروش رفیعی

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، امید عالیشاه، سید جلال حسینی، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و سیامک نعمتی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

داور: بیژن حیدری

کمک داوران: سعید علینژادیان، فرهاد مروجی و ایمان کهیش

کارت زرد: وحید امیری، مهدی ترابی و یحیی گلمحمدی از پرسپولیس، عزت پورقاز و سروش رفیعی از سپاهان

کارت قرمز: -

اتفاقات مهم بازی:

دقیقه ۴: خطای هند وحید امیری پشت محوطه جریمه با کارت زرد داور مواجه شد و سپاهان یک ضربه آزاد به دست آورد.

دقیقه ۱۴: پورقاز با خطا رو مقانلو کارت زرد دریافت کرد و پرسپولیس صاحب ضربه آزاد شدند.

دقیقه ۱۵: بازیکنان پرسپولیس ضربه آزاد به‌دست آوردند که با ضربه سر بازیکن این تیم موقعیت را از دست دادند.

دقیقه ۱۷: سوت سرکش مهدی ترابی از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: خطای حاج‌صفی روی امید عالیشاه باعث مصدومیت عالیشاه شد که نتوانست به بازی ادامه‌ دهد و تعویض شد.

دقیقه ۳۳: شوت سرکش محمد محبی از پشت محوطه جریمه به خارج از دروازه روانه شد.

دقیقه ۳۳: احسان پهلوان یک موقعیت تک به تک با دروازبان به دست آورد که نیازمند مهار کرد.

دقیقه ۳۷: دو موقعیت گل توسط مغانلو و آل‌کثیر ایجاد شد که نیازمند هر دو را مهار کرد.

دقیقه ۳۷: حاج‌صفی درون محوطه جریمه‌ صاحب موقعیت شد که با فاصله کم به بیرون فرستاده شد.

دقیقه ۴۴: خطای سروش رفیعی روی مهدی ترابی کارت زرد داور را برای این بازیکن در پی داشت و یک ضربه آزاد نصیب پرسپولیس شد.

دقیقه ۵۵: در ابتدای نیمه دوم ضربه کرنری که توسط ترابی داخل محموطه جریمه فرستاده شد که توپ توسط کامبیابی‌نیا به آل‌کثیر رسید و موفق به بازگشایی دروازه سپاهان شد.

دقیقه ۵۸: شوت سرکشی را که توسط امید نورافکن روانه دروازه پرسپولیس شد، حامد لک در اختیار گرفت.

دقیقه۶۰: سانتر بلند امید نورافکن به درون محوطه جریمه موقعیت خوبی برای سپاهان بود که شهباززاده نتوانست استفاده کند.

دقیقه ۶۶: توپی که توسط نورافکن به روی دروازه فرستاده شد ابتدا توسط لک نصفه نیمه مهار شد که گولسیانی موقعیت گلزنی به‌دست آورد ولی توسط مدافع پرسپولیس از روی خط دروازه بیرون کشیده شد.

دقیقه ۷۸: خطای هند سیامک نعمتی ضربه آزادی برای سپاهان همراه داشت که توسط رفیعی به روی دروازه پرسپولیس فرستاده شد و حامد لک توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۸۸: توپ با سانتر علیمحمدی به درون محوطه جریمه فرستاده شده که توسط کیروش با یک پاس رو به عقب برای محبی فرستاده شده و محبی دروازه پرسپولیس را گشود.

دقیقه ۹۲: خطای ولسیانی روی مغانلو ضربه‌ای آزاد در اختیار پرسپولیس قرار دارد که توسط بازیکن پرسپولیس به درون محوطه جریمه فرستاده شد و با ضربه سر خطرناک کامیابی ‌نیا با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

نظر شما