شناسهٔ خبر: 47123068 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

همزمان با روز‌های تعطیل عید سعید فطر؛

محدودیت‌های تردد در همدان اجرا می شود

فرماندار همدان گفت: تردد خودرو‌ها با پلاک غیر بومی از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت در این شهر ممنوع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدعلی محمدی,فرماندار همدان با بیان اینکه تردد در روز‌های منتهی به عید فطر با پلاک غیر بومی در همه شهر‌های قرمز، نارنجی و زرد ممنوع است، گفت: در همدان نیز این محدودیت‌ها اعمال خواهد شد. 

او از کنترل ورودی‌های شهر همدان در روز‌های اعلام شده خبر داد و افزود: در این مدت هیچگونه مجوز تردد برای خودرو‌ها صادر نمی‌شود و سامانه صدور مجوز تردد‌های ضروری غیر فعال خواهد بود.

فرماندار شهرستان همدان افزود: برخی از شهروندان ساکن همدان نیز دارای خودرو با پلاک غیر بومی هستند و تردد این خودرو‌ها شائبه حضور مسافر را برای شهروندان ایجاد می‌کند؛ بنابراین هر گونه تردد خودرو با پلاک غیر بومی ممنوع و مشمول جریمه خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه تردد شبانه تمام خودرو‌ها نیز از ساعت ۲۲ تا سه بامداد همچنان ممنوع است و خودرو‌های متخلف جریمه و در صورت تکرار توقیف خواهد شد گفت: شناسایی تخلفات تردد‌ها هم توسط دوربین و هم توسط تیم‌های گشت پلیس راه و راهور انجام می‌شود.

او اظهار کرد: جریمه یک میلیون تومانی برای ورود به شهر‌های قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی ورود به شهر‌های نارنجی برای پلاک‌های غیر بومی اعمال می‌شود؛ همچنین به ازای هر ۲۴ ساعت تردد غیر مجاز در شهر‌های قرمز و نارنجی یک بار دیگر بر مبلغ جریمه افزوده می‌شود.

انتهای پیام/غ

نظر شما