شناسهٔ خبر: 47123039 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسوول بسیج فرهنگیان یزد:

مشارکت مردم در انتخابات روز ۲۸ خرداد عاملی برای پیشرفت ایران است

یزد- ایرنا- مسوول بسیج فرهنگیان سپاه الغدیر استان یزد گفت: مشارکت حداکثری مردم به خصوص فرهنگیان ،دانش‌آموزان و خانواده های آنها در انتخابات روزجمعه ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ عاملی برای پیشرفت همه جانبه و تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران را به همراه دارد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الله دهقانپور عصریکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای موجب خنثی‌شدن جنگ اقتصادی، فرهنگی و روانی دشمنان به خصوص آمریکایی‌ها و حامیان منطقه‌ای آنها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج فرهنگیان برحسب رسالت ملی و انقلابی و توصیه‌های موکد مقام معظم رهبری از مدت‌ها قبل خود را برای زمینه‌سازی جلب مشارکت فعال فرهنگیان در انتخابات پیش رو آماده کرد،ادامه داد: تبیین اهمیت این رخداد با تهیه برنامه‌های فرهنگی  و تبلیغی به خصوص در فضای مجازی در حال انجام است .

این مسوول فرهنگی اظهارکرد: باید دست اندرکاران رسانه‌های گروهی و شبکه‌های مجازی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود به خصوص با تکیه و اشاره به منویات مقام معظم رهبری موجب ایجاد شور انتخاباتی در جامعه برای مشارکت هرچه بهتر در این موضوع حیاتی کشور شوند.

دهقانپور یادآور شد: حضور فعال در انتخابات و سپس انتخاب اصلح جزو ۲  وظیفه مهم مردم به خصوص فرهنگیان و دانش‌آموزان با بصیرت است که بدون شک شاهد تحقق آن در انتخابات پیش‌رو خواهیم بود و بار دیگر شاهد شکست تمامی توطئه های استکبارحهانی خواهیم بود.

وی بیان کرد: رسالت اصلی بسیج فرهنگیان تنها تبیین اهمیت موضوع انتخابات و زمینه‌سازی درست برای مشارکت همگان و فرهنگیان در این عرصه سرنوشت ساز است و به حول و قوه الهی ملت قهرمان گوش به فرمان مقام معظم رهبری خالق حماسه‌ای ماندگار می‌شوند.

همچنین امروز ( یکشنبه ) معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی یزد گفته بود: شرکت گسترده مردم در انتخابات ریاست‌ جمهوری و شوراهای شهر و روستا روزجمعه ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ ،عاملی برای اقتدار انقلاب و استحکام پایه های نظام در مقابل استکبارجهانی است .

کاظم تفتی‌پور به ایرنا افزود: مردم قهرمان ایران امسال همانند گذشته گوش به فرمان مقام معظم رهبری با درک شرایط کنونی جهان و منطقه و توطئه‌های دشمنان بسیار پرشورتر با همسبتگی بیشتر در انتخابات  مسوولانه شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه استکبار با جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی از مدت‌ها قبل با رواج  شایعه و شبهه به صورت گسترده به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات ایران است ادامه داد: برای غلبه بر اهداف شوم دشمنان که چشم دیدن عزت و اقتدار مردم ایران را ندارند باید همه در این میدان مشارکت کنند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و تیره های عشایری ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در استان یزد نیز برگزار می‌شود .

 یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار  نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند و از مجموع جمعیت استان حدود ۹ هزار نفر عشایر هستند. 

استان یزد ۱۹ هزار معلم دارد که حدود هشت هزار نفر آنها عضو بسیج فرهنگیان هستند. 

نظر شما