شناسهٔ خبر: 47123032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تثبیت شغل 11 هزار و 500 زنجانی با تأمین مالی واحدهای تولیدی

رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: با تامین مالی واحدهای تولیدی استان، ۱۱ هزار شغل در استان تثبیت و ۵۰۰ شغل جدید ایجاد شده است.

صاحب‌خبر -

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های دولت در سال جهش تولید و مطابق با برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت طرح حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی در دستور کار برنامه‌های سازمان قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در این راستا ساز و کار ثبت‌نام متقاضیان از اواسط سال 99 در سامانه بهین‌یاب پیاده‌سازی و متقاضیان اخذ تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ثبت‌نام کردند.

وی تصریح کرد: ۱۵۰ متقاضی در سامانهبهین‌یاب ثبت‌نام کردند که بعد از بررسی‌های اولیه توسط سازمان در کمیته‌های استانی و تصویب آنها، به بانک‌ها و موسسات خصوصی و دولتی معرفی شدند.

فغفوری ادامه داد: از این تعداد، ۱۱۰ واحد تولیدی توانستند از تسهیلات طرح رونق تولید در استان به میزان یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بهره‌مند شوند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ ، از رشد ۵۰ درصدی برخوردار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اظهار داشت: در این راستا استان توانست رتبه سوم کشوری را در پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به نتایج مثبت اجرای این طرح اضافه کرد: با تامین مالی واحدهای تولیدی استان، شاهد حفظ و تثبیت ۱۱ هزار شغل و نیز ایجاد ۵۰۰ شغل جدید بودیم.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵

نظر شما