شناسهٔ خبر: 47122169 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جمیری:

اعتبارات مصوب استان بوشهر امسال ۲ برابر شد

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اعتبارات مصوب استان بوشهر امسال را ۲ برابر پارسال و معادل ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با اشاره به وضعیت بودجه عمرانی و تملک دارایی و سرمایه‌ای بیان کرد: شرایط کنونی در حوزه اعتبارات و بودجه خاص و ویژه است و باید با مدیریت کارآمدی در هزینه کردند اعتبارات عمل کرد.

او با تاکید بر پیگیری و تلاش بیشتر برای جذب اعتبارات ملی در تکمیل پروژه‌ها عنوان کرد: باید در هزینه کرد اعتبارات مدیریت مناسب و کارآمدی شود تا جوابگوی مسائل و مشکلات بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر توجه به راه‌های روستایی و تکمیل پروژه‌ها در این عرصه ادامه داد: وضعیت راه‌های روستایی از لحاظ کیفیت مناسب نیست که توجه به مرمت راه‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

جمیری، اعتبارات مصوب استان بوشهر امسال را ۲ برابر سال قبل و معادل ۱۸۰۰ میلیارد تومان دانست و بیان کرد: از این مبلغ ۵۰ میلیارد تومان آن برای توزیع بین شهرستان‌های استان بوشهر در اختیار نمایندگان استان قرار گرفته است.

او با بیان اینکه نحو بودجه‌ریزی در کشور مناسب نیست افزود: در بودجه‌ریزی ضعف و کاستی‌هایی وجود دارد که باید اصلاحات اساسی انجام شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی همراهی با مسئولان برای تحقق اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های ملی را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید از همه ظرفیت‌ها در تامین اعتبارات در تکمیل پروژه‌ها بهره برده شود و نمایندگان آمادگی لازم در این حوزه برای همکاری با مدیران دارند.

جمیری با اشاره به کمک به فرمانداران برای تکمیل طرح‌های عمرانی عنوان کرد: در این زمینه از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های لازم استفاده می‌شود تا مطالبات مردم به ویژه در روستا‌ها محقق شود.

انتهای پیام/م

نظر شما