شناسهٔ خبر: 47118092 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس قوه قضاییه وارد همدان شد

رئیس قوه قضاییه دقایقی قبل در بیست و ششمین سفر استانی خود وارد همدان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه لحظاتی قبل در صدر هیات عالی قضایی وارد استان همدان شد.

در این سفر یک روزه بررسی مسائل و مشکلات قضایی حقوقی استان همدان و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در بدو  ورود به فرودگاه همدان، مورد استقبال رسمی مهندس شاهرخی استاندار، آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اعضاشورای تامین، رئیس کل دادگستری و جمعی از قضات دستگاه قضا و مقامات استان همدان قرار گرفت.

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران ، قضات دادگستری و شرکت در شورای اداری استان از برنامه‌های سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه به همدان است.

آیت الله رئیسی در این سفر با حضور در شورای قضایی همدان به بررسی مشکلات حقوقی قضایی این استان خواهد پرداخت.

رئیس قوه قضاییه وارد همدان شد

سفر به همدان با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شده است

رئیس قوه قضائیه  در بدو ورود به فرودگاه همدان  در مصاحبه ای با عذرخواهی از مردم استان همدان به دلیل تاخیر در سفر به این استان به دلیل مشکلات کرونا افزود: بعد از هماهنگی با ستاد ملی کرونا و مهیا شدن شرایط، خوشبختانه  این سفر در ماه مبارک رمضان انجام شد .

آیت الله رئیسی با تمجید از خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و مردم استان همدان  تصریح کرد: مردم استان همدان تاریخ بسیار روشن و تمدنی بزرگ و اسلامی دارند و بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی هم رشادت ها و ایستادگی های مردم این استان  به ویژه در دفاع مقدس و پشتیبانی از رزمندگان  مثال زدنی بود .

او افزود: این سفر به دنبال  سفر یک تیم ۲۵ نفره قضایی که مسایل و مشکلات استان را بررسی کرده اند انجام می شود و  گزارش های این تیم  درخصوص مشکلات بررسی خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونا امکان دیدارهای مردمی و تجمع مهیا نیست گفت: در این سفر با همکاران قضایی و مسئولان جلساتی خواهیم داشت و در نهایت با حضور نماینده محترم ولی فقیه و استاندار محترم گزارش ها را بررسی خواهیم کرد و برخی مسائل و مشکلات را دراین جلسات حل خواهیم کرد و برخی از مسائل هم برای بررسی بیشتر در تهران پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ج

نظر شما