شناسهٔ خبر: 47112493 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس کمیته افزایش ایمنی خودرو گروه صنعتی ایران خودرو مطرح کرد؛

افزایش ایمنی پژو ۲۰۶ در برابر سرقت

بلوک آذری گفت: برای افزایش ایمنی محصولات در برابر سرقت، با حذف دکمه قفل کن رودری محصول ۲۰۶، مسیر دسترسی سارقان برای باز کردن درب خودرو مسدود شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،ارسلان بلوک آذری رئیس کمیته افزایش ایمنی خودرو در برابر سرقت ایران‌خودرو گفت: دسترسی سارقان به دکمه قفل کن درب خودرو دغدغه مشتریان محصولات پرطرفدار خانواده ۲۰۶ بوده است و به منظور رفع این نگرانی و افزایش ایمنی خودرو در برابر سرقت، پروژه حذف این دکمه از رودری محصول در دستور کار قرار گرفت.

بلوک آذری افزود: در حال حاضر و از سال ۱۴۰۰ تمامی خودرو‌های خانواده ۲۰۶ با حذف دکمه قفل کن رودری، تولید می‌شود. محصولات خانواده ۲۰۷ و رانا نیز از ابتدای تولید، بدون این دکمه به بازار عرضه شده اند.

وی تصریح کرد: پلیس آگاهی نیز این اقدام ایمنی ایران خودرو را تایید کرده و آن را عاملی در کاهش سرقت از این محصول دانسته است.

بلوک آذری با بیان این که، کمیته افزایش ایمنی خودرو از ارکان مرتبط با طراحی و کیفیت محصول تشکیل شده، تصریح کرد: در همکاری با پلیس، تمامی نقاط دارای ریسک سرقت را به دقت دنبال و برای ارتقای ایمنی محصولات برنامه بهبود ارایه و اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما