شناسهٔ خبر: 47102824 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۴۱ هزار پُرس غذای گرم در میامی توزیع شد

شاهرود - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: ۴۱ هزار پُرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان توسط پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان طبخ و توزیع شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار ابوالقاسم کشاورزیان عصر شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در این مرحله بسته های معیشتی با مشارکت کمیته امداد امام(ره) به مناسبت ماه مبارک رمضان توزیع شد و در مجموع تعدادی از خانواده‌های محروم چندین مرحله کمک‌های معیشتی دریافت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت : چهار هزار و ۲۲۱ بسته معیشتی در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه بین نیازمندان میامی توزیع شد.

وی گفت: ۱۵ سری جهیزیه نیز در راستای ازدواج آسان با مشارکت خیرین و پایگاه های مقاومت بسیج بین محرومین توزیع شد.

کشاورزیان افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی ، خرما ، مرغ گرم ، چای ، رب و مواد شویند بوده و در مناطق هدف که شناسایی شده است توسط گروه‌های جهادی توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه خیران نقش موثری در راستای عملیات همدلی و کمک مومنانه دارند ، اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کووید۱۹ ماسک ، مواد ضدعفونی و بسته های معیشتی در چند مرحله در سطح شهرستان توزیع شده است.

۴۰ گروه جهادی و پایگاه مقاومت بسیج در راستای کمک مومنانه و عملیات همدلی در عرصه های مختلف محرومیت زدایی و عمرانی فعالیت دارند.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

نظر شما