شناسهٔ خبر: 47102651 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف ۲۱۸ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس مشهد و زاهدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی از عملیات ضربتی تیم‌های مرکز عملیات ویژه برای کشف ۲۱۸ کیلوگرم تریاک در مشهد و زاهدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی سلمانیان اظهار کرد: جان‌برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حلقه اتصال قاچاق 2 محموله مواد افیونی از استان‌های شرقی کشور به مشهد دست پیدا کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی افزود: مأموران انتظامی در مرحله اول این عملیات در محور باغچه – مشهد (۲۵ کیلومتری مشهد) خودروی سواری پژو حامل مواد افیونی را در اقدامی غافلگیرانه توقیف و با دستگیری ۳ سوداگر مرگ ۱۰۰ کیلوگرم مواد افیونی کشف کردند.

وی ادامه داد: جان‌برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در مرحله نهایی این عملیات، دومین حلقه این قاچاق مواد افیونی را به‌طور هم‌زمان در شهرستان زاهدان و با همکاری  پلیس سیستان و بلوچستان رد زنی و خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را توقیف کردند.

سلمانیان یادآور شد: مأموران  انتظامی در بازرسی از این خودروی سواری ۱۱۸ کیلوگرم تریاک کشف و جستجوهای پلیسی برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

نظر شما