شناسهٔ خبر: 47102632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه ثارالله: ۴۱۴ طرح محرومیت زدایی در کرمان افتتاح شد

کرمان - ایرنا - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از افتتاح ۴۱۴ طرح محرومیت زدایی با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در سراسر این استان به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار حسین معروفی روز شنبه در شهرستان  فاریاب و در حاشیه افتتاح طرح های محرومیت زدایی افزود: امروز در مجموع ۴۱۹  شامل۸۲ پروژه احداث، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان با مشارکت کمیته امداد،  تعداد ۳۸ پروژه مربوط به تکمیل و ترمیم مدارس و سه پروژه آبرسانی روستای انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین تعداد ۱۷۲ چشمه سرویس بهداشتی احداث‌ و تعدادی خانه عالم، مسجد و آشپزخانه گروه های جهادی در شهرستان فاریاب نیز ساخته شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: در شهرستان فاریاب نیز ۱۴۹ پروژه به مبلغ هشت میلیارد و ۱۳۲ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بسیج سازندگی است اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی با حرکت ها جهادی منشا خیر و برکت های زیادی برای مردم در سراسر کشور و استان کرمان در عرصه های کمک های مومنانه، خدمات اجتماعی، فرهنگی، اشتغال، آبرسانی و کمک به قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا فعال بوده است.

سردار معروفی ادامه داد: عمده کارها با حرکت های جهادی و مشارکت مردم محلی انجام گرفته و فعالیت های جهادی که در بسیج سازندگی انجام می شود دارای چند مزیت شامل دقت و سرعت بیشتر، پایین آوردن هزینه، مشارکت جدی مردم است که مشارکت مردم در نگهداری کار، کمک بزرگی به این مسئله می کند.

وی گفت: اولویت کار ما در استان کرمان آبرسانی روستایی است و در این زمینه، قرارگاه نهضت آبرسانی سپهبد شهید سلیمانی را تشکیل داده ایم که اولین حرکت آبرسانی در سطح استان را در سوم خرداد ماه افتتاح خواهیم کرد و ان شاالله این مسئله را به عنوان اصلی ترین موضوع در کل استان در دستور کار قرار خواهیم داد.

فرمانده سپاه  ثارالله  استان کرمان تاکید کرد: در مجموعه سپاه با کمیته امداد امام خمینی (ره) بیشترین کار را انجام می دهیم و به دستور امام و رهبر معظم انقلاب عمل می کنیم و سپاه در ارائه خدمات نگاه سیاسی، قومی و مذهبی ندارد و نگاه ما، نگاه انقلاب اسلامی و نگاه مردم که همان نگاه جاوید سپهبد شهید سلیمانی است.

وی تصریح کرد: از همه کسانی که در حوزه اشتغال زایی، کمک مومنانه و محرومیت زدایی کمک می کنند تشکر و قدردانی می کنیم و امیدواریم مردم سبد انفاق را برای این امر کنار بگذارند، چون لذتی بالاتر از این نیست که به مردم خدمت کنیم.

نظر شما