شناسهٔ خبر: 47102230 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توافق رئال مادرید با آلگری

رسانه‌های ایتالیایی از توافق سران باشگاه رئال مادرید با سرمربی سابق تیم فوتبال یوونتوس خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به این که زین الدین زیدان در این فصل نتوانسته است انتظارات سران و هواداران باشگاه رئال مادرید را برآورده کند، وضعیت او در این باشگاه نامشخص است.

در همین حال، اسکای اسپورت و روزنامه "ایل تیرنو" ایتالیا ادعا می‌کنند که رئال مادرید با ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی سابق یوونتوس به توافق اولیه رسیده است.

این مربی در حال حاضر هدایت تیمی را بر عهده ندارد و مربی آزاد است. او در کارنامه خود قهرمانی سری آ ایتالیا با یوونتوس و میلان را دارد.

وقتی از زین الدین زیدان درباره آینده اش در رئال و احتمال آمدن آلگری به سانتیاگو برنابئو سوال شد، او اطمینان داد که "مشکلی برای رئال مادرید ایجاد نخواهد کرد. "

زیدان که تا ژوئن ۲۰۲۲ با رئال قرارداد دارد، در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: "آن چه می‌توانم بگویم این است که کار را برای باشگاه ساده خواهم کرد؛ زیرا آن‌ها همه چیز را به من داده اند. نمی‌خواهم برای باشگاه مشکل ایجاد کنم. من روی ۴ بازی آخر تمرکز خواهم کرد و سپس منتظر آینده می ماند که ببینیم چه پیش می‌آید. "

رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست مقابل چلسی از دور مسابقات حذف شد و در لالیگا هم برای کسب قهرمانی شرایط مطمئنی ندارد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما