شناسهٔ خبر: 47098569 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مصطفوی: ما خسته‌ترین تیم هستیم / حسینی آشفتگی خط دفاعی ذوب آهن را ترمیم کرده است

مربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از مصاف با ذوب آهن اصفهان شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از مصاف با ذوب آهن اصفهان گفت: بازی سنگینی است، ما و کادرفنی به خوبی حریف را آنالیز کردیم، آن‌ها بسیار در کار دفاعی منظم هستند. خیلی با برنامه دفاع می‌کنند. پیدا کردن روزنه در خطوط دفاعی خیلی سخت است و واقعا باید به آقای حسینی تبریک بگویم که ذوب آهن با ایشان منظم بازی می‌کند و بازی مقابل این تیم برای هر تیمی سخت است.

او درباره غیبت قاسم حدادی فر در این بازی گفت: او یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران و بسیار قایل احترام است و قطعا نبودن این بازیکن برای هر تیمی تاثیر گذار است اما چیزی که از آنالیز دیدیم کار دفاعی تیمی بسیار منظم دارند که نبود یک بازیکن فکر نمی‌کنم روی آن تاثیر گذار باشد.

او درخصوص غایبان استقلال برای این بازی گفت: شجاعیان به دلیل چهار کارته بودن غایب است و به دلیل فشردگی بازی‌های آسیایی چند بازیکن دچار آسیب شدند که خوشبختانه نادری را در اختیار داریم اما کریم زاده، غفوری و اسماعیلی را به احتمال زیاد در اختیار نداریم‌.

مربی استقلال درخصوص حساسیت بازی قبل دربی عنوان کرد: همیشه چنین بازی‌هایی شرایط خاص خودش را دارد اما کادرفنی و در راس آن آقای مجیدی سعی کردند برای این بازی صد در صد آماده شوند. با برنامه ریزی منحصر به فرد AFC خستگی وحشتناکی که به تیم وارد کرد، بازی‌ها طوری تمام می‌شد که بازیکنان ساعت سه شب و بعضا به وقت ایران هفت صبح تازه باید می‌خوابیدند و این موقع، اوج تایمی که قرار است ریکاوری ایجاد شود، دقیقا در آن زمان ریکاوری مجبور به بازی بودیم که علاوه بر آن فاصله بازی هم کم بود. به دلیل شرایط خاص کشور عربستان و ماه رمضان و برگزاری بازی بعد از افطار و همینطور وجود یک ورزشگاه در جده ما چهار بازی را در ساعت بسیار دیری داشتیم و این سیستم خواب هم بهم ریخت و ریکاوری واقعا با تجهیزاتی که داریم سخت بود. این خستگی بسیار زیاد باعث آسیب های بدنی برای تیم شد و کلا تیم ما از همه تیم‌های که در آسیا بودند بازی های سنگین تری انجام داد و خسته تر است.

مصطفوی در پاسخ به این سوال که مجیدی برای این بازی تغییر تاکتیک می‌دهد یا خیر، گفت: آقای مجیدی نشان دادند بازی به بازی پیش می‌روند که این مسابقه در سبک بازی و استراتژی متفاوت است و برای ذوب آهن نسبت به پرسپولیس احتمالا متفاوت خواهد بود.

مربی استقلال درباره اینکه فاصله بین بازی‌های ذوب آهن به نفع شماست یا خیر، گفت: اینکه تیم‌ها خارج از آسیا و دور از شرایط بازی بودند هر ۱۲ روز بازی داشتند و این فاصله فکر می‌کنم خیلی فرم یک تیم را عوض نکند اما تیم‌هایی که در آسیا بودند خستگی خیلی آن‌ها را اذیت کرده و با اردوی تیم ملی فرسایشی بودن این فصل برای تیم‌های آسیایی هم ادامه دارد.

صالح مصطفوی درباره اینکه جانشین فراز کمالوند ایرانی است یا خارجی، گفت: این سوال را آقای مجیدی باید جواب بدهند و آقای مجیدی مربی‌ای هستند که بسیار اهل مطالعه و مشاوره هستند و ایشان به عنوان مشاور هستند، ایشان مطالعه می‌کنند و مشاوره می‌گیرند. آقای کمالوند را به عنوان مشاور درکنار خود داشتند که سمت رسمی هم به ایشان داده بودند ولی ایشان می‌دانم که مشاوره می‌گیرند و مطالعه می‌کنند. ولی اینکه بخواهند کسی را به کادر اضافه کنند یا نه را بهتر است که خودشان جواب بدهند. 

او درباره بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن عنوان کرد: عرض کردم هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، قطعا آن بازی هم سخت‌تر خواهد بود چون تیم‌ها شناخت بیشتری نسبت به هم پیدا می‌کنند. در لیگ قهرمانان آسیا هم دیدید که تیم‌ها از هم شناخت پیدا می‌کنند و به همین دلیل شرایط سخت می‌شود.

نظر شما