شناسهٔ خبر: 47090411 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

سردار نقدی:

خدمتگزاری گروه‌های جهادی در شرایط کرونایی برگ زرین دیگری را رقم زد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: خدمتگزاری گروه‌های جهادی در نجات مردم از ویروس کرونا، برگ زرین دیگری را در کتاب تاریخ خدمات جهادی این مرزوبوم رقم زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک ۱۷ اردیبهشت، روز صدور فرمان تاریخی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: هر چند مدتی است بیماری عالم‌گیر راه را بر بسیاری از عرصه‌های خدمت گروه‌های جهادی بسته است اما خدمتگزاری فداکارانه و پرشور گروه‌های جهادی در نجات مردم از ویروس منحوس کرونا و دستگیری از آسیب دیدگان معیشتی این بلیه با تشویق و ساماندهی کمک‌های مؤمنانه مردم عزیز، برگ زرین دیگری را در کتاب تاریخ خدمات جهادی و فداکارانه جوانان این مرزوبوم رقم زد.

متن پیام سردار نقدی به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم الذین

جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله المحسنین

۱۷ اردیبهشت، روز صدور فرمان تاریخی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز را به همه جهادگران عرصه خدمت و آبادانی میهن اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

هر چند مدتی است بیماری عالم‌گیر راه را بر بسیاری از عرصه‌های خدمت گروه‌های جهادی بسته است اما خدمتگزاری فداکارانه و پرشور گروه‌های جهادی در نجات مردم از ویروس منحوس کرونا و دستگیری از آسیب دیدگان معیشتی این بلیه با تشویق و ساماندهی کمک‌های مؤمنانه مردم عزیز، برگ زرین دیگری را در کتاب تاریخ خدمات جهادی و فداکارانه جوانان این مرزوبوم رقم زد و تصویری زیبا از دلدادگی و پروردگار را پیش روی همگان مجسم ساخت.

به همه شما افتخار می‌کنیم و از خدای متعال می‌خواهیم با رفع این بلیه عالم‌گیر بار دیگر تمامی عرصه‌های خدمت را بر روی ما بگشاید و راه تقرب بیشتر به خود، با خدمتگزاری خالصانه به خلایق را برای ما هموار سازد و از او می‌خواهیم پرچم‌دار بزرگ این جهاد، رهبر بزرگوارمان را تا ظهور امام عصر علیه‌السلام مؤید و موفق و منصور بدارد.

همیشه سربلند باشید، همواره جهادی بمانید و عاقبت‌به‌خیر شوید.

سرباز کوچک ولایت و خادم جهادگران

سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰»

انتهای پیام/۴۱۶۳/

نظر شما