شناسهٔ خبر: 47082438 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تاریخ عرضه و قیمت گوشی تاشوی Z Flip 3 سامسونگ فاش شد

شرکت سامسونگ در آینده نزدیک گوشی های تاشوی جدید خود را روانه بازار موبایل می کند که ممکن است یکی از آن ها از قلم سامسونگ پشتیبانی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گجتس؛ قیمت، برخی مشخصات و تاریخ عرضه گوشی Galaxy Z Flip 3 به صورت آنلاین منتشر شده است. یک افشاگر همچنین ادعا می‌کند که تلفن هوشمند تاشوی سامسونگ در اوایل ماه آگوست سال جاری به بازار عرضه شود. گزارش دیگر ادعا می‌کند که تلفن هوشمند Galaxy Z Flip 3 ممکن است از شارژ سریع ۱۵ وات پشتیبانی کند. گزارش جداگانه‌ای بیان می‌کند که تلفن هوشمند تاشوی آینده سامسونگ ممکن است از قلم S Pen پشتیبانی کند. اخیراً نیز تصاویر جدیدی از طراحی این گوشی در اینترنت منتشر شده است. با این حال، هنوز اطلاعات رسمی از سامسونگ در مورد گوشی هوشمند Galaxy Z Flip 3 در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید

قیمت Samsung Galaxy Z Flip 3 و تاریخ عرضه

قیمت احتمالی این گوشی توسط tipster Tron (FrontTron) توئیت شده است. طبق این توئیت، قیمت گوشی Galaxy Z Flip 3 ممکن است از ۹۹۹ دلار (تقریبا ۷۳۰۰۰ روپیه) تا ۱۰۹۹ دلار (تقریباً ۸۰ هزار روپیه) باشد. ترون همچنین ادعا می‌کند که سامسونگ ممکن است Galaxy Z Flip 3 را در آگوست روانه بازار کند. گفته می‌شود این تلفن جانشین Galaxy Z Flip است که در فوریه ۲۰۲۰ در هند معرفی شد.

گوشی Galaxy Z Flip 3 با پشتیبانی از S Pen به بازار می آید

جزئیات شارژر و پشتیبانی از S Pen

گزارش MyFixGuide حاکی از آن است که Samsung Galaxy Z Flip 3 در وب سایت صدور گواهینامه چینی 3C (یا CCC) مشاهده شده است. این گواهینامه نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند تاشو ممکن است حداکثر از ۱۵ وات (۹ ولت، ۱.۶۷ آمپر) شارژ پشتیبانی کند. همچنین گزارش شده که کابل شارژ با آداپتور Adaptive Fast Charge در جعبه عرضه می‌شود. با توجه به لیست، این تلفن هوشمند ممکن است از شارژر EP-TA200 سامسونگ برخوردار باشد. این گزارش همچنین بیان می‌کند که شماره مدل موجود در لیست، SM-F۷۱۱۰ به نسخه چینی Galaxy Z Flip 3، 5G اشاره دارد.

گوشی Galaxy Z Flip 3 با پشتیبانی از S Pen به بازار می آید

گزارش دیگر LetsGoDigital ادعا می‌کند که Galaxy Z 3 Flip ممکن است با پشتیبانی از Samsung S Pen ارائه شود. این گزارش ادعا می‌کند که سامسونگ در تاریخ ششم ماه می‌ درخواست یک علامت تجاری با اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا را ارائه کرده است که در آن اظهار شده این علامت تجاری تحت کلاس ۹ ثبت شده و برای تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، محافظ‌ها و قلم هوشمند است.

گوشی Galaxy Z Flip 3 با پشتیبانی از S Pen به بازار می آید

انتهای پیام/

نظر شما