شناسهٔ خبر: 47080279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ورود کاندیداها بدون برنامه به عرصه انتخابات صحیح نیست/ مردم ایران سره را از ناسره تشخیص می‌دهند

امام جمعه اصلاندوز گفت: هیچ کاندیدایی نباید بدون برنامه مناسب و قابل اجراء وارد عرصه انتخابات شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان اصلاندوز با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموزی اظهار کرد: نقش معلم در جامعه تاثیرگذار است، به‌طوری‌که مقام معظم رهبری در بیانات اخیر معلمان را افسران سپاه پیشرفت دانستند.

وی با تاکید بر اینکه اگر در جامعه‌ای به معلم ارزش‌گذاری نشود یقینا آن جامعه پیشرفت نخواهد کرد از زحمات و تلاش‌های رئیس، کارکنان‌، مدیران و معلمان اداره آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز قدردانی کرد.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه با اشاره به انتخابات پیش‌رو در کشور بیان کرد: هیچ کاندیدایی نباید بدون برنامه وارد عرصه انتخابات شود.

اسدزاده با اشاره به نقش پررنگ و تاثیرگذار ملت ایران در انتخابات افزود: حضور پر شور و پر شکوه مردم در انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمنان و استکبار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه نباید در کشور دو قطبی ایجاد شود، اظهار داشت: مردم ایران آگاه و هوشیار هستند و سره را از ناسره تشخیص می‌دهند.

امام جمعه اصلاندوز با قدردانی از سپاه ناحیه عشایری، کمیته امداد امام(ره) و پادگان شهید مدنی و خیرین اصلاندوز در رزمایش مواسات و کمک مومنانه و همدلی گفت: امسال تعداد ۴۵۰ بسته معیشتی،۷۰۰ افطاری ساده ودوهزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان و خانوارهای آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا توزیع شده است.

اسدزاده با گرامیداشت روز جهانی قدس از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی، بیان کرد: نامگذاری این روز بدان جهت است که آرمان‌های فلسطین و قدس شریف فراموش نشود، روز قدس روز مقابله مستضعفین، احیای اسلام، هشدار به ابرقدرت‌های عالم و استکبار جهانی، روز حمایت بین المللی از آرمان فلسطین و صف‌بندی بین حق و باطل است.

انتهای پیام/3463/

نظر شما