شناسهٔ خبر: 47079612 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رژه موتوری روز قدس در آستارا برگزار شد

آستارا - ایرنا - روز جهانی قدس با رژه موتوری و آتش زدن پرچم‌های استکبار در خیابان‌های آستارا گرامی داشته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا کاروان موتورسواران، روز جمعه از مقابل سپاه آستارا با حمل پرچم های ایران در خیابان های این شهر حرکت کرد و مردم و بازاریان با استقبال از آن در مسیر های مختلف، فریاد مرگ بر اسرائیل سردادند.

فرماندار آستارا در حاشیه رژه موتوری گفت: روز قدس مناسبتی به یاد ماندنی است که از سوی امام (ره) نامگذاری شده و جهان اسلام باید با درک پیام این روز، برای آزادی فلسطین هم پیمان شود.

عباس صابر افزود: آزادی قدس شریق و فلسطین، آرمان بزرگ و همیشگی امت اسلامی است و تا تحقق آن، باید این روز جهانی با استفاده از ظرفیت های موجود گرامی داشته شود.

وی اضافه کرد: محور حرکت امام علیه رژیم اشغالگر قدس، ملت‌ های مسلمان و آزادیخواه بود و موج عظیمی را علیه رژیم اشغالگر قدس پایه ‌ریزی کرد و این جریان همچنان با قدرت ادامه دارد.

صابر گفت: روز جهانی قدس از عوامل مهم و تاثیرگذار در بیداری جهان اسلام است و همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان باید به آن اهتمام داشته باشند.

پیشتر امام جمعه و فرماندار آستارا با توجه به محدودیت های کرونایی، بر اجرای برنامه های گرامیداشت روز جهانی قدس در فضای مجازی تاکید کرده بودند و امروز معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با راه اندازی هشتک روز قدس به انتشار کلیپ ها و سرودهای حماسی در شبکه های اجتماعی پرداختند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

نظر شما