شناسهٔ خبر: 47078708 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

روزنامه‌های بین المللی - ۱۷ اردیبهشت؛

اعضای تیم منتظر ساعت تصمیم گیری رئال مادرید/ ویارئال - منچستریونایتد؛ فینالیست لیگ اروپا / دیدار سوارز و گریزمن با تیم‌های سابق

روزنامه‌های ورزشی بین المللی امروز به مسائل مختلف پرداخته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صعود ویارئال و منچستر یونایتد به فینال لیگ اروپا و دیدار پیش بینی شده بین بارسلونا و اتلتیکو مادرید در لالیگای اسپانیا، از برجسته‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی بین المللی بودند که روز جمعه منتشر شدند.

روزنامه‌ها همچنین به سرنوشت زین الدین زیدان فرانسوی، ناکامی آزار، بازار نقل و انتقالات رئال مادرید، جراحی جدید آنسو فاتی، ستاره بارسلونا و تمایل بارسلونا برای بازی در خارج از نیوکمپ پرداختند.  

روزنامه  اسپانیایی مارکا

این روزنامه  روی صعود ویارئال به فینال لیگ اروپا با برتری برابر آرسنال  نوشت: "ویارئال: فوتبال به شما مدیون است. "

مارکا همچنین به تلاش رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان امباپه فرانسوی و هالاند و سرنوشت زیدان و چند بازیکن پس از حذف از نیمه نهایی لیگ قهرمانان علاقه‌مند بود و نوشت: "ساعت تصمیم گیری".

مارکا همچنین به انتخاب رافائل نادال به عنوان بهترین ورزشکار در سال ۲۰۲۰ علاقه‌مند بود و نوشت: "چهارمین تاج گذاری رافائل نادال. "

روزنامه Sport

این روزنامه با تمرکز بر تمایل بارسلونا برای انجام دیدار‌های تیم در استادیوم المپیک به دلیل ساخت سقف  نیوکمپ، نوشت: "به مونتجوئیک".

اسپورت همچنین در مورد جراحی جدید آنسو فاتی  نوشت: "آنسو فاتی جراحی زانو را انجام می‌دهد. "

این روزنامه قبل از رو به رو شدن بارسلونا با اتلتیکو مادرید مصاحبه‌ای با رئیس اتلتیکومادرید داشت و درباره این دیدار نوشت: " از نیوکمپ خارج شوید. "

این روزنامه علاقه‌مند به صعود ویارئال به فینال لیگ اروپا با برتری برابر آرسنال بود و نوشت: "ویارئال در فینال مقابل منچستر یونایتد بازی می‌کند. "

موندو دیپورتیوو

این روزنامه درباره رویارویی سوارز و گریزمن در دیدار بارسلونا و اتلتیکو مادرید در لالیگای اسپانیا نوشت: "سوارز و گریزمن با تیم‌های قبلی خود رو به رو می‌شوند."

این روزنامه همچنین در مورد صعود ویارئال به فینال لیگ اروپا  نوشت: "تاریخ از ویارئال".

این روزنامه به ادن آزار، ستاره بلژیکی رئال مادرید علاقه‌مند شد و نوشت: "شکست وحشتناک ادن آزار".

آ اس

این روزنامه به سرنوشت زین الدین زیدان،  سرمربی فرانسوی رئال مادرید  پرداخت و نوشت: "زیدان در فکر فرو رفته است. "

این روزنامه در مورد صعود ویارئال به فینال لیگ اروپا با برتری مقابل آرسنال  نوشت: "ویارئال تاریخ من است. "

آ اس علاقه مند به رویارویی  سوارز با گریزمن در نیوکمپ بود و نوشت: "من از زندگی در نیوکمپ عبور کردم. "

آ اس همچنین درباره انتخاب رافائل نادال اسپانیایی به عنوان بهترین ورزشکار در سال ۲۰۲۰ تیتر زد.

روزنامه انگلیسی  Mirror Sport

این روزنامه علاقه‌مند به صعود ویارئال به فینال لیگ اروپا با برتری برابر آرسنال بود و نوشت: "ویارئال و منچستر یونایتد در فینال خواهند بود. "

میرر همچنین به اظهارات میسون مونت، ستاره چلسی توجه کرد و نوشت: "مونت: ما می‌توانیم بزرگتر باشیم. "

میرر درباره اعتراض هواداران منچستر یونایتد نوشت: "منچستر یونایتد پس از احتمال اعتراضات جدید هوادارانش در حالت آماده باش قرار گرفته است. "


روزنامه سان 

این روزنامه علاقه‌مند به صعود ویارئال به فینال لیگ اروپا با برتری برابر آرسنال بود و نوشت: "آرسنال پس از حذف از لیگ اروپا، فرصتی را برای حضور در ۲ رقابت اروپایی تمام انگلیسی از دست  داد. "

این روزنامه به پیروزی منچستریونایتد بعد از غلبه بر رم و صعود به فینال لیگ اروپا علاقه‌مند شد و نوشت: "سولسشیر خوشحال است و نگاهش به اولین عنوان با منچستریونایتد است. "

روزنامه  فرانسوی L'Equipe

اکیپ با تمرکز روی دیدار با لنس برابر  لیل در لیگ فرانسه نوشت: "کمی فشار".

این روزنامه علاقه‌مند به صعود ویارئال به فینال لیگ اروپا با برتری برابر آرسنال بود و نوشت: "امری دوباره در فینال است. "

روزنامه  ایتالیایی Corriere dello Sport

این روزنامه به حذف رم با وجود پیروزی ۳ بر ۲ مقابل منچستریونایتد در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا تمرکز کرد و نوشت: "افتخار Fonseca حفظ شده است. "

کوریره همچنین از نامه کارلو آنچلوتی به ژوزه مورینیو پرده برداری کرد و نوشت: "مورینیو من تیم رم خود را به شما می‌سپارم. "

روزنامه توتو اسپورت

توتو اسپورت  به احتمال بازگشت زین الدین زیدان فرانسوی به عنوان سرمربی به یوونتوس پرداخت و نوشت: "زیدان - یوونتوس: جذابیت مهلک".

توتو اسپرت همچنین به حذف رم از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل منچستر یونایتد توجه کرد و نوشت: "رم خارج از لیگ اروپا و فینال بین منچستر یونایتد و ویارئال است. "

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما