شناسهٔ خبر: 47077577 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

در حمایت از صهیونیست‌ها صورت پذیرفت؛

اقدام خصمانه «توئیتر» علیه فلسطین در روز جهانی قدس

شبکه اجتماعی «توئیتر» همزمان با روز جهانی قدس و در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی، ده‌ها حساب توئیتری را به دلیل اعلام همبستگی با ساکنان «شیخ جراح» مسدود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه اجتماعی «توئیتر» در روز جهانی قدس اقدام خصمانه‌ای را علیه فلسطینیان و در حمایت از رژیم صهیونیستی ترتیب داده است.

براساس این گزارش، شبکه اجتماعی توئیتر در اقدامی ضدفلسطینی و همسو با سیاست‌های اشغالگران صهیونیست، ده‌ها حساب توئیتری را به خاطر دعوت به همبستگی با ساکنان منطقه «شیخ جراح» در قدس اشغالی و پوشش جنایات رژیم صهیونیستی علیه آنان مسدود کرد.

در همین ارتباط، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که این حساب‌ها به خاطر به کار بردن هشتگ «شیخ جراح را نجات دهید» به زبان‌های عربی و انگلیسی، مسدود شده‌اند.

مدتی است که منطقه شیخ جراح واقع در قدس اشغالی شاهد درگیری‌های شدیدی میان نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینیِ ساکن این منطقه است. صهیونیست‌ها در روز‌های اخیر بر شدت اقدامات سرکوبگرانه خود علیه فلسطینیان ساکن شیخ جراح افزوده‌اند. این در حالی است که جامعه جهانی و رسانه‌های غربی همچنان به سکوت خود در قبال شیخ جراح ادامه می‌دهند.

اتفاقات و تحولات شیخ جراح زمانی آغاز شد که دادگاه رژیم صهیونیستی در اقدامی عجیب و ضد حقوق بشری و البته دردناک، برگه‌ها و اسنادی را در اختیار شهرک‌نشینان این رژیم قرار داد که در آن‌ها منازل فلسطینیان در منطقه شیخ جراح به نام شهرک‌نشینان ثبت شده بود.

شهروندان فلسطینی ساکن شیخ جراح نیز در اعتراض به این اقدام رژیم صهیونیستی که مصداق بارز سرقت اراضی و املاک فلسطینیان است، دست به برگزاری تظاهرات گسترده در این منطقه زدند. با این حال، تظاهرات آن‌ها هیچ نتیجه‌ای نداشت، چرا که نظامیان صهیونیست به صورت گسترده و در اقدامی از پیش برنامه‌ریزی شده، به شدت اقدام به سرکوب تظاهرات کنندگان کردند. طی روز‌های اخیر ده‌ها فلسطینی در شیخ جراح بازداشت و شمار زیادی نیز در حملات صهیونیست‌ها به شدت زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما