شناسهٔ خبر: 47077293 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بستری ۵۷۱ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زنجان

الناز آخوندی

در حال حاضر ۵۷۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان تحت مراقبت و بستری هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان، طبق آخرین آمار امروز (۱۷ اردیبهشت‌ماه)، طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۶ مورد مثبت سرپایی شناسایی شده است. از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون ۷۵ هزار و ۷۰۹ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

در حال حاضر ۵۷۱ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۳۶ مورد بوده است.

گفتنی است از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون، بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان ۲۴ هزار و ۹۴۵ مورد بوده و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی نیز  مورد ۸۸۳۷ رسیده است.

متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران مبتلا به کرونای فوت شده در استان به ۱۳۸۱ نفر رسیده که تعداد بیماران فوت شده طی ۲۴ ساعت گذشته در استان زنجان نیز ۳ نفر بوده است.

همچنین مجموع موارد مثبت ترخیص‌یافته ۷۲۱۵ هزار مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۸۴ هزار و ۵۴۶ مورد بوده است.

انتهای پیام

نظر شما