شناسهٔ خبر: 47072635 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

رهبر جنبش انصارالله یمن:

رژیم صهیونیستی خطری برای امت اسلام است/ روز قدس روز یادآوری مسئولیت مسلمانان در قبال فلسطین است/تجربه موفق غزه از عوامل تاثیرگذار بر مساله فلسطین است

رهبر جنبش انصارالله یمن با تاکید بر اهمیت روز جهانی قدس تاکید کرد رژیم صهیونیستی بر اساس جنایات و نسل کشی و ارتکاب وحشیانه ترین جنایات علیه ملت فلسطین و امت اسلام تشکیل شد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از شبکه المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت سطح رسمی عربی و اسلامی در تعامل درست با مساله فلسطین شکست خورده است و ملتهای امت اهتمام دارند تا مسئولیت خود در قبال مساله فلسطین را برعهده بگیرند، زیرا رژیم صهیونیستی خطری برای امت و ملتهاست.

 

وی خاطر نشان کرد زمان روز جهانی قدس در آخرین روز ماه مبارک رمضان این نکته را گوشزد می کند که قدس جزء مسئولیت و تعهدات ایمانی مسلمانان است.

 

رهبر انصارالله یمن گفت روز جهانی قدس سبب خیزش ملتها برای یاری مساله فلسطین می شود، ما باید به مقابله با خطر رژیم اسرائیل بپردازیم، علاوه بر اینکه ما به عنوان امت اسلام در برابر خداوند مسئولیت دینی داریم تا به یاری ملت فلسطین برخاسته و با دشمن صهیونیستی مقابله کنیم.

 

الحوثی بر ثبات در موضع ایمانی در یاری رساندن به ملت فلسطین و قرار گرفتن در کنار آزادگان امت و محور مقاومت در تلاش برای آزادسازی مقدسات تاکید کرد.

 

وی افزود در برابر تحرک غربی و ورود یهودیان به فلسطین، هیچ تحرک جدی از سوی امت اسلام در برابر این خطر وجود نداشت.

 

الحوثی اظهار داشت تجربه نوار غزه و موفقیتهای پیاپی به دست آمده از عوامل تاثیرگذار در مسیر مساله فلسطین است.

 

وی خاطر نشان کرد بخشی از رویارویی ما با دشمن صهیونیستی، اصلاح وضعیت داخلی و توجه ما به اصلاح اوضاع داخلی امت است.

 

الحوثی با بیان اینکه ادامه خطر اسرائیل، مسئولیت ما را برای مقابله با آن افزایش می دهد، گفت صهیونیستها خواستند جهت نمای دشمنی را به سمت ایران و فرزندان امت نشانه بگیرند و اینکه جهت قطب نما به سمت آنها نباشد.

 

وی افزود رژیمهای عربی که روابط خود را با دشمن عادی کرده اند، بر خلاف واقعیتها عمل کرده و دیدگاه آنها منحرف و بر خلاف نص صریح قرآن است.

 

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد نبرد دشمن صهیونیستی با ما فراگیر است، دشمن استراتژی خود را بر اساس عاری کردن ما از تمام عناصر قدرت است تا زمینه سیطره کامل آن را بر ما با کمترین هزینه تسهیل کند.

انتهای پیام/ر.ی/

 

 

 

 

نظر شما