شناسهٔ خبر: 47072548 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار سمنان در پیامی عنوان کرد:

مرگ معدنچیان دامغانی نمودی از سخت کوشی مردمانی که پی زیستنی آبرومندند

استاندار سمنان با صدور پیامی درگذشت معدنچیان معدن البرز شرقی در دامغان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

علیرضا آشناگر از مرگ این معدنکاران دامغانی به عنوان مرثیه ای دردآور، از سخت کوشی مردمانی که پی لقمه ای حلال و زیستنی آبرومند، اما سخت بودند، نام برد.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری سمنان در پیام تسلیت علیرضا آشناگر، استاندار سمنان به مناسبت حادثه ی تلخ ریزش معدن طزره و جانباختن دو کارگر این معدن آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
      انالله و انا الیه راجعون 

 خبرتلخِ جانباختن دو تن از کارگران زحمتکش معدن ذغالسنگ البرز شرقی در شهرستان دامغان، در ایام شهادت مولی الموحدین علی ابن ابیطالب (ع) و لیالی مقدس قدر، مرثیه ای است دردآور، از سخت کوشی مردمانی که پی لقمه ای حلال و زیستنی آبرومند، اما سخت بودند.  
کارگران پر تلاش و صبوری که با همت شبانه روزی و تلاش در سخت ترین شرایط کاری زمینه توسعه و آبادانی این مرز و بوم را فراهم آورده و در واقعه ای هولناک از دلِ زمین بر اوج آسمان پرکشیدند.  
 اینجانب، ضایعه ی جانباختن دو معدنکار عزیز را در این حادثه ی دردناک به تمامی مردم شریف ایران اسلامی و به خصوص مردم سخت کوش و مهربان و روزه دار استان سمنان تسلیت و تعزیت عرض نموده و صمیمانه از تلاش شبانه روزی و بی وقفه ی تمامی نیروهای امدادی و تخصصی حاضر در این حادثه که از شهرستانهای مختلف استان و تعدادی از استانهای دیگر کشور بمنظور تلاش در جهت امداد رسانی این دو معدنکار مظلوم و پرتلاش به استان سمنان اعزام گردیده و در طی شش روز جستجوی سخت از هیچ تلاشی فروگذار ننمودند تشکر نموده  ، برای جانباختگان این حادثه هولناک آرزوی غفران الهی و علو درجات و بویژه برای خانواده ی داغدار این دو عزیز و سایر همکاران زحمتکش و سخت کوش شاغل در معادن استان سمنان صبر و اجر آرزومندم.
 امید که با رعایت کامل ضوابط و مقررات ایمنی و با در نظر گرفتن تمامی اقدامات حمایتی از کارگران محترم دیگر بار شاهد این حوادث دردناک نباشیم.‌

  انتهای پیام

نظر شما