شناسهٔ خبر: 47071970 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت روز قدس

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، متن پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به چشم بی رمق غزه خواب را بستند/ چنان که بر لب بی تاب آب را بستند

چه رفته بر سر وجدان روزگار، که باز / نخوانده قصه حق را، کتاب را بستند

 روز قدس، یادگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی، نماد استکبار ستیزی امت مسلمان و پیام بیداری اسلامی حقیقی بود. روز قدس نشان دهنده برادری و ایستادگی در برابر ظلم است.

تجاوز به خاک فلسطین، ظلم آشکاری است که با جوسازی های رسانه ای و استفاده از زر و زور، غده سرطانی صهیونیسم را در سرزمین پیامبران، نشانده است.

امام خمینی(ره) با درایت و آینده نگری این غده را تشخیص و با فرمان روز قدس، راه مقاومت را به مسلمانان و آزادگان دنیا نشان داد.

از دیگر سو امروز که دشمن انقلاب و اسلام، با وضع تحریم های اقتصادی و تنگناهای سیاسی، ناجوانمردانه حقوق ملت ایران را تضییع می کند؛ به فرموده مقام معظم رهبری تنها گزینه ما مقاومت است.

سال ها است که دشمنان ایران و اسلام، فهمیده اند وحدت کلمه، رمز ایستادگی و انسجام مسلمانان است و با ایجاد تفرقه و نفاق افکنی، سعی می کنند تا به مقاصد شوم خود دست یابند و پیام اسلام حقیقی را خاموش کنند.

 در روز قدس، ما نیز همراه با برادران مسلمانمان در فلسطین، فریاد مقاومت سر می دهیم تا استکبار جهانی بفهمد که ملت های مسلمان، دوشادوش یکدیگر ایستاده اند.

و بار دیگر آخرین جمعه رمضان ‌المبارک به نام روز قدس، میراث گرانقدر بنیانگذار انقلاب اسلامی (ره) و روز تجلی وحدت مسلمین در برابر رژیم غاصب اسرائیل را گرامی داشته و حمایت خود را از فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام می کنیم.

امید است با آزادی قدس شریف و رهایی مظلومان و ستمدیدگان از بند اسارت اشغالگران متجاوز، شاهد تحقق آرزوی امام راحل و حکمفرمایی صلح و آزادی در جهان باشیم.

محمد جوروند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

نظر شما