شناسهٔ خبر: 47070126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

بیانیه اداره‌کل حفظ آثار ‌دفاع مقدس ‌یزد به مناسبت روز ‌قدس؛

پیام روز جهانی قدس پیام وحدت میان مسلمانان است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

پیام روز جهانی قدس پیام وحدت، انسجام و قیام مسلمانان در برابر ظلم، تجاوز و اشغالگری مستکبران است.

حضرت امام خمینی (ره) در شرایطی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را تحت عنوان روز قدس نامگذاری کردند که استکبار جهانی در نظر داشت مسلمانان را از طرق مختلف تحت فشار قرار دهد.

روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیان‌گر اعتقاد و پایبندی ایشان به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

روز قدس نه فقط جلوه گاه دفاع از حقوق ملت مسلمان و مظلوم فلسطین و اعلام برائت از صهیونیست غاصب است بلکه نماد همراهی و همدردی با همه مظلومان جهان فارغ از هر دین و آیین و ایستادگی در مقابل ستم افکنی استکبار به سرکردگی آمریکای جهانخوار است.

امسال نیز علیرغم شیوع ویروس کرونا، بر خلاف توهمات صهیونیست‌ها، انگیزه‌های بیشتری در میان ملت شریف ایران و ملت مسلمان جهان ایجاد شده و با پویش‌های جهانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، صدای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرطنین‌تر از گذشته شده است تا رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی و حامیان آن بدانند که فلسطین مسأله اول امت اسلام است و در این راه امت اسلام هوشیار و پویاتر از گذشته به وظیفه خود عمل می‌کند.

کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد همگام و همراه با تمامی مسلمانان جهان گوش جان به رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب می‌سپارند و از تمامی دل‌های بی قرار دعوت به عمل می‌آورند تا با وحدت و گسترش تفکر مقاومت که نمونه‌ای از آن در شهدای مقاومت تبلور یافت، در راه بازگرداندن حتمی و قطعی قدس شریف و بازگرداندن آن به صاحبان اصلی سهمی هرچند کوچک، اما ارزشمند داشته باشند.»

انتهای پیام/

نظر شما