شناسهٔ خبر: 47069729 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار گیلان :

همدلی و حمایت از ملت فلسطین باید در تولید محتوای فضای مجازی نمود یابد

رشت - ایرنا - استاندار گیلان آزادی قدس شریف را آرمان ملت بزرگ ایران و همه آزادی خواهان جهان خواند و گفت: با توجه به شیوع کرونا، همدلی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس باید با مشارکت مردم به‌ویژه نسل جوان در تولید محتوای فضای مجازی به نمایش گذاشته می شود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری گیلان؛ ارسلان زارع در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و تدبیر آن پیر فرزانه در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان در جمع خبرنگاران افزود : دفاع از مردم مظلوم فلسطین ازجمله آرمان های مهم انقلاب اسلامی و مردم ایران بوده و هست و مناسبت روز قدس هم میراث گرانبهایی‌ است که از امام راحل به یادگار مانده است.

وی یادآور شد: طی سال های گذشته مردم ایران و بسیاری از ملت های مسلمان جهان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس را با حضور در خیابان ها و برگزاری راهپیمایی گرامی می‌داشتند ولی امسال، دومین سالی‌ است که به واسطه شیوع کرونا و نبود امکان برگزاری راهپیمایی با برنامه های نمادین از ملت مظلوم فلسطین حمایت می کنند.

زارع با اشاره به برنامه هایی که به همین مناسبت در گیلان تدارک دیده شده و عموما به صورت نمادین هستند، گفت: یقین داریم ملت ایران و مردم متدین استان بار دیگر با حضور در این برنامه ها بویژه در فضای مجازی و ارتباطات غیرحضوری و فیزیکی بار دیگر همدلی و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین به نمایش می گذارند.

استاندار گیلان اضافه کرد: انتظار است با تولید محتواهای متناسب با آرمان‌های قدس عزیز، فلسطین و استکبار ستیزی؛ زمینه انتقال این مفاهیم ارزشی به نسل جوان فراهم آید.

نظر شما