شناسهٔ خبر: 47069523 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبرداد:

کشف یک تن و 360 کیلو تریاک در کامیون

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک تن و 360کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک طی یک عملیات موفق پلیسی در شهرستان رودان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری بیان کرد: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و در اجرای طرح عملیاتی نصر، نیروهای مجرب و آموزش دیده مستقردر ایست و بازرسی فاریاب رودان با انجام اقدامات تخصصی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر مطلع شدند.
 
وی با بیان اینکه مأموران با رصد اطلاعاتی و تحرکات اعضای این باند مسیر تردد محموله مذکور را در محور رودان – بندر عباس شناسایی و نسبت به پایش آن اقدام کردند، افزود: مأموران مستقر در ایست و بازرسی فاریاب کامیون حامل مواد مخدر را متوقف و ضمن هماهنگی مقام قضایی آن را جهت بررسی بیشتر به داخل یگان منتقل کردند.
 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان در ادامه تصریح کرد: در بازرسی از تریلر 135 بسته 10 کیلویی به میزان یک تن و 360 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه و با پوشش های خاص در داخل کامیون جاساز شده بود کشف و دو قاچاقچی در این رابطه دستگیر شد.
 
این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: خودرو توقیفی به همراه مواد مخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان منتقل و متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
سردار جعفری با تأکید بر اینکه پلیس استان با توان عملیاتی بالا و اشراف اطلاعاتی اجازه جولان و عرض اندام به قاچاقچیان و هنجارشکنان نخواهد داد، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه قاچاق کالا و توزیع انواع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

نظر شما