شناسهٔ خبر: 47069145 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:جامعه ورزش و جوانان تا ابد پاسدار آرمان قدس شریف خواهد بود

مجتبی جانعلی با گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی قدس گفت: جامعه ورزش و جوانان همچون تمام اقشار ایران اسلامی تا ابد پاسدار آرمان قدس شریف خواهد بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، پایداری و پاسداری بر آرمان قدس شریف را وظیفه ای ملی، انسانی و مذهبی برای تمام مسلمانان جهان از جمله جوانان و ورزشکاران دانست.

در این پیام آمده است:با گذشت سال ها از صدور پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، ضرورت و اهمیت وحدت مسلمانان خصوصا کشورهای اسلامـی علیه رژیم غاصب صهیونیستی بیش از پیش نمایان شده است؛ به گونه ای که امروز روز قدس، به عنوان روز تقویت فرهنگ بی‌امان مبارزه با صهیونیسم جهانی، مظهر وحدت ملی و نماد قدرت‌ و استقامت‌ اسلامی‌ و عاملی‌ برای‌ انسجام‌ و اتحاد یکپارچگی جهان اسلام و حمایت بی دریغ از مردم مظلوم و رنج کشیده فلسطین مطرح است و مسئله قدس و فلسطین امروز به مهمترین دغدغه جهان اسلام مبدل شده است.

در واقع این روز، نماد حق طلبی و آزادی خواهی و ظلم ستیزی با مستکبران جهان بالاخص رژیم غاصب اسرائیل است و آرمان قدس متعلق به همه آزادی‌خواهان بشر و درد مشترک همه انسان‌های عدالت‌طلب به عنوان حادثه‌ای برای موحدین و مؤمنان در اعصار گذشته، حال و آینده است.

دفاع از فلسطین نه فقط دفاع از یک محدوده جغرافیایی بلکه دفاع از یک گفتمان به نام «مقاومت»، و جهادی برای مقابله با گسترش نفوذ و سلطه خطری اخلاقی، سیاسی و اقتصادی بزرگ بنام صهیونیسم برای جامعه بشری می باشد.

در حقیقت فریادی که در روز قدس از گلوی هر انسان آزاده‌ای شنیده می‌شود نه فقط از داغ غصب فلسطین و قدس شریف که تاکیدی بر وجوب ایستادگی و مبارزه در برابر دشمنی غاصب و کودک کش است.

هرچند امسال به علت شیوع ویروس کرونا در کشور عزیزمان ایران از برگزاری راهپیمایی های منسجم محروم هستیم ولی این محدودیت مانع از حمایت ملت شریف ایران اسلامی از مردم مظلوم و ستم کشیده فلسطین نخواهد شد.

اینجانب به نوبه ی خود ضمن گرامیداشت این روز با عظمت، به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان البرز اعلام می دارم که جوانان و ورزشکاران استان البرز همپا و همچون تمام اقشار ایران اسلامی، تا ابد پاسدار این ارزش والا و آرمان الهی مردم مظلوم فلسطین خواهند بود و بر ایستادگی، پایداری و صلابت در این مسیر تا نابودی رژیم صفاک و جنایتکار صهیونیستی، تاکید می نماید.

ان شاءالله به زودی شاهد سرفرازی این حماسه ماندگار و پیروزی قدس شریف در سایه برافراشته شدن حکومت مهدوی (عج) خواهیم بود.

مجتبی جانعلی
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز

نظر شما