شناسهٔ خبر: 47068343 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل در حمایت از آیت الله رئیسی

اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل و شهرستان‌های تابعه از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل و شهرستان‌های تابعه با صدور بیانیه‌ای از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند. متن این بیانیه را در زیر بخوانید:

حضرت آیت الله سیدابراهیم رییسی

سلام علیکم
بااحترام، استحضار دارید قوه مجریه به سبب جایگاهی که در قانون اساسی دارد از  اهمیت بالایی در کشور برخوردار است. در شرایط فعلی، استقرار دولتی انقلابی و انتخاب رئیس جمهوری با روحیه خدمتگزاری و فسادستیزی که کارنامه روشنی در پیگیری منویات مقام معظم رهبری، خدمت به مردم و پاکدستی داشته باشد، ضرورتی انکارناپرپذیر است.

اعتقاد داریم با استقرار دولت مستضعفان و پابرهنگان و آشنا به مشکلات کشور و معتقد به درون‌زا بودن مسیر پیشرفت کشور،  سوء تدبیرها پایان خواهد یافت و امید به آینده‌ای روشن و  اقتدار بیشتر نظام در عرصه بین المللی گسترده خواهد شد.

بدون شک جبهه انقلاب و نیروهای دلسوز نظام در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری به وحدت و اجماع گفتمانی نیاز دارد و حضرتعالی توان ایجاد این اجماع ضروری را بین نیروهای انقلاب دارا هستید و از طرفی برخورداری از سرمایه رای ۱۶ میلیونی در انتخابات گذشته و محبوبیت و مقبولیت ناشی از رفتار انقلابی‌تان در نزد  آحاد جامعه امکان استقرار دولت اسلامی را بیش از پیش فراهم کرده است.

لذا صمیمانه از حضرتعالی درخواست می نماییم با استعانت از شهدا و امام شهداء جهت یاری رهبری معظم انقلاب و مردم صبور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام نمایید.

یقین داریم با پشتیبانی آحاد مردم و مشارکت ستودنی و حداکثری آنها، زمینه برای تشکیل یک دولت جوان و انقلابی فراهم است.

گفتنی است؛ جمعی از مردم اردبیل نیز از طریق سایت www,invite1400.ir، کمپین دعوت از آیت الله رئیسی جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 را ایجاد کرده‌اند.

انتهای پیام/3463/

نظر شما