شناسهٔ خبر: 47068337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

بیانیه فرماندهی انتظامی استان البرز به مناسبت روز جهانی قدس

فرماندهی انتظامی استان البرز به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس پیامی را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، فرماندهی انتظامی استان البرز به‌منظور  گرامی داشت روز جهانی قدس پیامی به شرح زیر صادر کرد:

در این پیام آمده است:

«امام خمینی (ره) در 16 مرداد  سال 1358 در اقدامی هوشمندانه، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند و آن را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

امروز بیش از 41 سال است که ملت ایران و همراه آنان ملت‌های حق‌طلب جهان فریاد آرمان آزادی فلسطین را سر می‌دهند و بر پایداری خود برای مقابله با صهیونیسم جهانی تأکید می‌کنند.

امسال شرایط منطقه‌ای و جهانی به‌گونه‌ای است که تقابل تفکر حق و باطل بیش‌ازپیش نمایان شده و خائنان به آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین بیش از هر زمان دیگری با آشکار ساختن دلبستگی هایشان بر جانب‌داری از رژیم کودک کش صهیونیستی تأکید می‌کنند.

ملت حق‌طلب ایران طرفداری خود از مظلومان جهان را از امام و مراد خود بنیان‌گذار نهضت اسلامی حضرت امام خمینی (ره) آموخته است و بر تداوم این مسیر عزت‌آفرین تأکید دارد و اجازه نمی‌دهد این مسیر و آرمان والا به دست فراموشی سپرده شود.

امروز بیش از هر زمانی حامیان منطقه‌ای و غربی صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند که با دمیدن بر آتش فتنه خودساخته‌شان در قالب گروهک‌های تکفیری که تأمین‌کننده مصالح رژیم صهیونیستی در منطقه هستند، موضوع فلسطین به دست فراموشی سپرده شود.

رژیم سعودی و ولی امر آن، آمریکا با حمایت از تروریست‌ها و به آتش کشیدن منطقه به دنبال ایجاد حاشیه‌ای امن برای رژیم جنایتکار صهیونیستی هستند که البته با هوشیاری ملت ایران این توطئه خنثی‌شده و همه جهانیان بر این هدف شوم واقف شده‌اند و در روز قدس زنده‌بودن آرمان فلسطین را فریاد می‌زنند.

امسال برخلاف سال‌های گذشته، به علت شیوع ویروس کرونا هرچند راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس برگزار نمی‌شود اما این پایان کار نیست و امسال پرشورتر از قبل تمامی آزادی خواهان جهان به‌ویژه ملت صبور و همیشه بیدار ایران اسلامی نقش خطیر خود را در جهان مجازی، در دفاع از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین ایفا خواهند کرد و فریاد آزادی قدس در این فضا طنین‌انداز خواهد شد.»

انتهای پیام/

نظر شما