شناسهٔ خبر: 47067403 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

جمعه قدس، ریشه در جمعه ظهور دارد

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در بیانه روز قدس گفت: جمعه قدس، ریشه در جمعه ظهور دارد؛ ریشه در آن ناقوس عدالت که به دستان منجی صبح است، به صدا درخواهد آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش خراسان جنوبی،محمدعلی واقعی،پنج شنبه شب باصدوربیانیه ای فرارسیدن روزقدس راگرامی داشت وازجامعه فرهنگیان خواست؛حال که بیماری کرونادست وپایمان رابسته و توفیق شعاردلنوازحمایت ازمظلوم راازگوش خیابانهاگرفته،فضای مجازی رامیدانی تازه برای جنگ باغاصبان کودک کش قبلگاه مسلمین کنند.

آخرین جمعه ماه رمضان، روز پاسخ به انتظارهاست. همسایه مظلومیت، در هاله‏ای از بی‏سر و سامانی، به اعتراض یاران خود در این روز، دل بسته است. روز قدس، روز نمایش  قدرت اسلام به تمام مدعیان سلطه‏جوی جهان است. فلسطین، دفتر ایام سال را به امید رسیدن به این جمعه شکوفا، ورق زده است.

دیگر بار با صدای رسا فریاد می زنیم که از جمعه موعود تا جمعه ظهور، هماره درصحنه ی حماسه، سرود آزادی زمزمه می کنیم تا صفوف معترضان به ظلم، پر رنگ‏تر شده و لشکر باطل، بیداری اصحاب حقیقت را واضح‏تر به نظاره بنشیند.

به صحنه می‏آییم تا بغض ترک‏خورده فلسطین را به التیامی حماسی نشانده باشیم اگر چه ویروسی منحوس به نام کرونا دست و پایمان را بسته و توفیق شعار دلنواز حمایت از مظلوم را از گوش خیابان ها گرفته باشد.

به صحنه می آییم واز فضای مجازی،میدانی تازه برای جنگ باغده سرطانی خاور میانه و غاصبان کودک کش قبلگاه خود می سازیم  چرا که جمعه قدس، ریشه در جمعه ظهور دارد؛ ریشه در آن ناقوس عدالت که به دستان منجی صبح است، به صدا درخواهد آمد.

هان ای معلم، ای فرمانده سپاه غیرت و ای دانش آموز سرباز جبهه ولایت، برخیز که دیر یاسین، تَلِّ ز عتر، نوار غزه! و دیوارهای حائل، ترک برداشته، پوشال‏های پادشاهی، فرو ریخته، شیشه‏های جادو و جنبل صهیون در هم شکسته شده‏اند.

گر چه حیله‏های خناسان، تمامی ندارد و دستان خدانشناسان، در مسیر رفاه و آسایش گل‏سنگ‏های مقاومت سد ساخته و چشم‏ زیتون؛ از بس دیده به دروازه‏های امید دوخته، سرخ شده است، اما بر سر پیمان ایستاده اند و مبارزه می کنند.

برخیز فلسطین ؛ ای میهن توفان‏ها، تندرها و شب‏های زمهریر؛ ای میهن باغ‏های اسیر و دست‏های ملتمس؛ ای میهن رؤیاها و پیامبران؛ ای میهن خشم؛ میهن شعله؛ و ای سرزمین مقدسی که میلیون ها آزاده پا در رکاب، دست تو را با اشک می‏بوسند.

براستی که وجب به وجب خاک‏ تو، بوی پر جبرئیل می‏دهد؛ چراکه  قدمگاه پیامبران بوده پس مباد که بزمگاه نمرود و رزمگاه فرعون شود.

این جانب در طلیعه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان؛ با جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان در حرکت بر صراط ولایت تأکید کرده و پیمان می بندیم همواره در راه آزادی قدس شریف، این مأمن رفیع پیامبران صلح و آزادی و میعادگاه مبارک عشق،حماسه و ایمان ثابت قدم بمانیم و عهد می بندیم میراث دار صالح مردان مردی باشیم؛ که در مسیرپر خوف و خطر مقاومت سرودست دادند و در آتش ایثار و ایستادگی،مشق شهادت کردندو نام خود را در آسمان آزادی و آزادگی جاودانه ساختند.

نظر شما