شناسهٔ خبر: 47062369 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتخاب اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت تا چند روز آینده

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از برگزاری انتخابات اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری استان در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جعفری مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: در استان ۶۷۷ هزار نفر سهام عدالت دارند که از این تعداد ۴۳۲ هزار و ۸۰۰ نفر روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند و سهام دار شرکت سرمایه گذاری استانی هستند.

او افزود: کسانی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند معامله سهام، مدیریت و مالکیت بر عهده خودشان است.

جعفری اظهار کرد: ۴۶۲ هزار و ۸۰۰ نفر در شرکت سرمایه گذاری استان حضور دارند که کار‌های مربوط به اصلاح ساختار، افزایش سرمایه شرکت و نماد آن انجام شده است؛ که در تاریخ ۲۶ مرداد پارسال نماد بورس بازگشایی شده است که ارزش سهام شرکت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در کشور بالاترین مبلغ را دارد.

بیشتر بخوانید

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی تصریح کرد: حدودا بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان سرمایه شرکت سرمایه گذاری خراسان جنوبی است که قرار است در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه امسال اعضای هیئت مدیره شرکت انتخاب شود.

او ادامه داد: در سامانه ستام افراد متقاضی ثبت نام کرده اند که تا کنون احراز هویت و بررسی صلاحیت‌ها انجام شده، مرحله اول انتخابات در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

جعفری بیان کرد: ابتدا در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه اشخاصی که می‌خواهند رای بدهند ثبت نام می‌کنند که در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه در ساعت مشخص شده اعضای هیئت ریئسه مجمع، تشکیل جلسه می‌دهند و اگر افراد ثبت نام کرده از نصف بعلاوه یک بیشتر بودند هیئت مدیره انتخاب می شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: اگر اعضای از نصف بعلاوه یک کمتر بود انتخاب اعضای مجمع به نوبت دوم موکول می‌شود که در نوبت دوم با هر تعداد شرکت کننده اراء شمارش می‌شود و قطعی خواهد شد.

جعفری تصریح کرد: ۵ نفر به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و دو نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب خواهند شد.

او ادامه داد: افرادی که تاکنون در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند در فرصت باقی مانده ثبت نام کنند، زیرا شرط رای دادن برای انتخاب اعضای هیئت مدیره ثبت نام در این سامانه می‌باشد.

جعفری با اشاره به این که تا کنون ۶۰ نفر برای انتخابات در این شرکت تایید صلاحیت شده اند بیان کرد: اشخاصی باید انتخاب شوند که تفکرات توسعه‌ای داشته و بتوانند سرمایه شرکت را به بهترین شکل مدیریت کنند.

انتهای پیام / س

نظر شما