شناسهٔ خبر: 47060700 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرچم رژیم صهیونیستی در بوشهر به آتش کشیده می‌شود

پرچم رژیم صهیونیستی همزمان با روز جهانی قدس در نقاط مختلف استان بوشهر به آتش کشیده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه فردا به عنوان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس است، بیان کرد: به ابتکار امام راحل هر سال در جمعه آخر ماه مبارک رمضان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم‌کردن جنایات رژیم صهیونیستی، مسلمانان در جهان یکصدا علیه این رژیم فریاد می‌زنند.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی افزود: امسال به سبب شیوع بیماری کرونا راهپیمایی حضوری یا خودرویی برگزار نمی‌شود اما در این روز پرچم رژیم کودک‌کش صهیونیستی در چند نقطه استان بوشهر از جمله در میدان‌های فلسطین و قدس شهر‌ها بدون حضور جمعیت به آتش کشیده می‌شود.

بیشتر بخوانید

او با بیان اینکه برنامه‌های هفته مقاومت فلسطین، مکتب شهید قاسم سلیمانی و بیداری اسلامی در استان بوشهر در حال برگزاری است، ادامه داد: به این مناسبت ۳۰ برنامه به‌صورت کلان در استان طراحی شده است که از طریق فضا‌ی مجازی و صدا و سیما منتشر و پخش می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، آذین‌بندی خودرو‌ها با شعارها و پرچم ایران و فلسطین، برگزاری مسابقه کتابخوانی، ویژه برنامه‌های کانون فرهنگی مساجد و راه‌اندازی مراکز پاسخ به شبهات درباره فلسطین و روز قدس، را از جمله مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس در این استان  معرفی کرد.

انتهای پیام/ک

نظر شما