شناسهٔ خبر: 47055999 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد:

پرداخت بدهی ۱۵ زندانی در راستای نهضت کمک مومنانه

عسگری از پرداخت بدهی ۱۵ زندانی در راستای نهضت کمک مومنانه در استان مرکزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد رضا عسگری» عصر امروز(15 اردیبهشت) در نشست نهضت آزاد سازی زندانیان با اولویت جرائم غیر عمد(قرارگاه مرکزی شهید سلیم قنبری) که به شکل ویدئو کنفرانسی با حضور سردار سید قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد، گفت: آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد یکی از اقدامات خداپسندانه در بسیج و سپاه است که همواره در حال انجام است.

 

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه این امر از سال های قبل شروع شده و در طی یک سال گذشته و در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در نهضت کمک مومنانه این اقدام شتاب بیشتری به خود گرفته است، افزود: توجه به کرامت انسانی و رفع مشکلات افرادی که به دلیل عدم تمکن مالی دچار مشکلاتی شده اند مهمترین رویکرد بسیج در آزادی زندانیان است.

 

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال بدهی ۳ زندانی غیر عمد پرداخت شده است، ادامه داد: مجموع رقم آنها بیش از یکصد و پنجاه میلیون تومان بوده است.

 

این مقام مسئول افزود: در مجموع و در راستای نهضت کمک مومنانه  بدهی های  ۱۵ زندانی  پرداخت شد که این کار با تکیه بر ظرفیت های اقشاری بسیج و هدایت های سپاه روح الله انجام شد.

 

عسگری با تاکید بر ظرفیت گسترده اقشار بسیج بیان کرد: خوشبختانه امروز شاهد انجام فعالیت های گسترده در سایر عرصه ها توسط بسیج هستیم و آزادی زندانیان غیرعمد نیز یکی از اقداماتی است که باید با کمک مردم و خیرین بیشتر مورد توجه باشد.

 

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه بسیج و سپاه در استان مرکزی در طی سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در راستای آزادی زندانیان انجام داده اند، ادامه داد: این فعالیت ها و اقدامات برکات فراوانی داشته و در دو بعد فرهنگی و عملیاتی انجام شد.

 

وی از جمله اقدامات فرهنگی به ترویج فرهنگ صلح، سازش، ازخودگذشتگی و ایثار اشاره کرد و گفت: ترویج و توسعه این فرهنگ برای جامعه یک ضرورت محسوب می شود و همه باید برای فراگیر شدن آن تلاش کنیم.

 

این مقام مسئول همچنین به اقدام عملیاتی که برای آزادسازی زندانیان در استان مرکزی انجام شد اشاره کرد و افزود: پرداخت بدهی های زندانیان از جمله این اقدامات بوده که در این راستا همه ظرفیت ها پای کار آمد و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

پایان پیام/177

نظر شما