شناسهٔ خبر: 47055905 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رضا فیاضی: اگر در شرایط کرونایی مقابل دوربین می‌رویم از روی ناچاری است

فیاضی گفت: جامعه و در صدر آن شخص بنده باید یاد بگیریم که کرونا به راحتی از جهان نمی‌رود، پس باید خودمان را با شرایط تطبیق دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،رضا فیاضی بازیگر پیرامون آخرین فعالیت‌های بازیگری خود در دوران کرونا گفت: ما ناچار به فعالیت هستیم، نمی‌توانیم گوشه‌ای بنشینیم و بگذاریم جهان بگذرد، ما باید به فعالیت‌هایمان را دامه دهیم، اما در کنار آن موارد بهداشتی و تمامی دستورالعمل ها را رعایت کنیم، جهان درگیر این بیماری است، اقتصاد در اکثریت کشور‌ها با مشکل روبرو شده و به نظر من تعطیلی تولیدات و یا همه مراکز نمی‌تواند کمک شایانی به ما بکند.

فیاضی در همین رابطه اظهار کرد: جامعه و در صدر آن شخص بنده باید یاد بگیریم که کرونا به راحتی از جهان نمی‌رود، پس باید خودمان را تطبیق دهیم، باید با حفظ اصول بهداشتی هم کارمان را انجام دهیم و هم اینکه از جان عزیزانمان پاسداری کنیم. بدون شک جامعه می‌تواند با رعایت بهتر و بیشتر به ریشه کن شدن این بیماری کمک شایانی کند.

وی با اشاره به تاثیرات مخرب بیماری کرونا بر مشاغل اضافه کرد: پیشتر در شهر کیش زندگی می‌کردم و سال‌ها در آنجا مشغول به فعالیت بودم، در جزیره کیش یک کتابفروشی داشتم و در کنار آن یک تماشاخانه احداث کرده بودم، اما متاسفانه کرونا همه چیز مرا نابود کرد و پس از آن به تهران بازگشتم.

این کارگردان تئاتر با تاکید بر لزوم حمایت از تئاتر شهرستان اضافه کرد: نه تنها جزیره کیش بلکه تئاتر تمامی استان‌ها نیازمند حمایت است، ما باید از مرکزیت گرایی در تئاتر دور شویم، تمامی شهرستان‌ها می‌توانند با توجه به نیروی بومی و همچنین فرهنگ خود تئاتر را در حد اعلا گسترش دهند منتها به مراتب این اتفاق نیازمند حمایت مالی و معنوی از جمله احداث سالن‌های اختصاصی تئاتر است.

فیاضی در همین رابطه خاطرنشان کرد: متاسفانه تئاتر هیچگاه به درستی جدی گرفته نشده است، حمایت درستی از سوی نهاد‌های مرتبط صورت نمی‌گیرد و همین اتفاق این هنر را به عرصه‌ای برای فروش بیشتر و گیشه زدگی مبدل کرده است، به نظر من باید برای اعتلای این هنر و خلق آثار درخشان از آن حمایتی در خور انجام داد.

منبع:میزان

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما